22 Nisan 2009 Çarşamba

Eyemajic ie 10 saniyede mükemmel gözler..

Markafoni'den herhangibir markanın ürünlerinin satışı başladığında periyodik olarak gelen e-maillerden bugün bir tane daha geldi..Marka olarak "eyemajic" yazıyordu.Belki aranızda bu markayı daha önceden gören bilen vardır ama yine de sizlerle paylaşmak istiyorum. Hemen markafoniye baktım yapışkan şeklinde renkli renkli fara benzer birşeyler gördüm:)
Ürün özelliklerine bakiyim dedim aşağıdakilerden bahsediyordu..

"Klasik fara göre daha uzun kalma süresi
Uygulaması kolay - 10 saniyede makyaj imkanı
Her zaman, her yerde, aynasız makyaj yapabilme imkanı"


Ürüne olan merakım daha da arttı ve internette araştırmaya başladım.. Araştırma sonucunda bunun bir göz farı olduğunu anladım:)

1.Adım : Gözünüzü kapatın ve kaşınızı yükseltin. Eye Majic bantını göz kapağınıza yanaştırın. 2.Adım : Boştaki elinizin işaret parmağını kullanarak Eye Majic göz bantını göz kapağınızın köşesine gelecek şekilde getirin. Diğer parmaklarınızla Eye Majic bantına rahat bir şekilde baskı yapın.
3.Adım : Eye Majic bantını göz kapağınız boyunca kaydırın. Son olarak bantın yönünü çevirerek, düzeltme ve yumuşatma işlemlerini yapabilirsiniz.

Görselli anlatım görmek istiyorsanız http://www.pratikmakyaj.com/nasiluygulanir.htm adresini ziyaret edebilirsiniz..

İlk denemede başarısız olunabilir ama acil durumlarda imdada yetişebilecek mükemmel bir ürün.. Buarada gri renkli olanı denemeye değer diye düşünüyorum ve markafoniden alıyorum:)



Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir