4 Nisan 2009 Cumartesi

Firuze Taşı..

Geçen hafta işten çıktım nişantaşı'nda yürürken uzun zamandır Indus'a uğramadığımı farkettim.Bir süreden beri kafamda tasarladığım bir kolye vardı. Firuze taşı ve incinin çok uyumlu olucağını düşünerek fotoğrafta bulunan kolyeyi yaptırdım.. Yaz geliyor yanık tende sarı tonlu takıların,incinin ve özellikle firuze taşının çok şık duracağından eminim:)

Firuze, boğa, başak, akrep, yay, oğlak ve balık burçlarının taşı olarak da bilinir.

Firuze Taşının fiziksel ve psikolojik etkileri ise şu şekilde;

Fiziksel:
Tansiyonu düzenler,kalp hastalıklarına iyi gelir.

Psikolojik:
Nazara karşı etkilidir.
Kederli insanların kederlerini gidermede, ya da bir olayın şokunu yaşayan kişileri o halden kurtarmada faydalıdır. Onlara, bu durumdaki kişilerin ihtiyacı olan huzur duygusunu verir.
Kendisini taşıyan kişilerin iyileştirici güçlerini artırır ve bilgeliklerini artırmalarına yardımcı olur.
Kadınlık özelliklerini arttırır.

2 yorum:

BlackDiamond dedi ki...

Eğer bu taş ciddiden yazılan şekilde etkisi oluyor ise insanlara (Yani Başak Burcuna) ozaman ben bence bunu kullanayım...Çünkü ciddiden ihtiyaçım var biraz poztifliye... :)

PrettyPinky dedi ki...

Aynen aynen kesinlikle al ben de işe yaradı ;)

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir