6 Nisan 2009 Pazartesi

Ruh İkizini Arayanlara Azzaro Twin



Geçen haftasonu yaklaşık 1-1,5 saatimi ablamla birlikte Sevil Parfümeri'de geçirdim. Niyetim şuan kullandığım parfümü değiştirmekti ama yine parfümümden vazgeçemedim:)
Olsun yine de yeni yeni parfüm çeşitlerini öğrenmiş olduk ablamla. Daha çok şişe tasarımı nedeniyle dikkatimi en çok çeken parfüm Azzaro Twin oldu. O kadar güzel tasarlanmış ki bay ve bayan şişeleri birbirine sarılır halde duruyor.. Bence çok şirin bir görünüm.

Hedef kitle olarak gençleri seçmişler (Sevil Parfümeri'den aldığımız bilgiye göre). Hitap ettikleri kişileri şöyle tanımlıyorlar
"Gençler için, aşk' ın bir oyun olduğunu düşünen, ruh ikizini arayan, içten
samimi, aynı zamanda güç sahibi kadının/erkeğin kokusu...."
Benim fikrime göre denemeye değer parfümler.. Hem zaman kaybı da yaratmıyor,kapak derdi yok.. Sadece püskürtüyorsunuz :)
Son olarak parfümlerin içeriklerini de sizinle paylaşıyım..Ben hiçbir zaman bu içeriklere bakarak parfüm hakkında tahmini bir koku oluşturamadım ama yapabilenleriniz belki vardır :)
Azzaro Twin Women : Şeftali, frenk üzümü ve şerbet içeren notaların badem çiçeği, iris'in gizemi ve kaymaksı misklerle örtülerek gül ağacı hissi yarattığı, çiçeksi , meyveli ve tatlı bir koku.
Azzaro Twin Men : Baştan çıkarıcı ilk notalar bergamut, yeşil elma, mandalina ve tatlı badem.. Zihinde ilk uyanan yeşil elma kokusunun sonrasında patçuli, hindistan cevizi, gül ağacı ve sandal ağacı etkileri izler. Oryantal, odunsu ve meyveli bir kokudur.

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir