30 Nisan 2009 Perşembe

Tüllü Bluz, çiçekli ayakkabılar


Bugün ne kadar güzel bir gün değil mi.. Hava güneşli.. Daha da önemlisi önümüzde tam dolu dolu 3 gün tatil var:)

Bugün sizinle bir kombinasyonumu paylaşmak istedim. Geçtiğimiz haftalarda kendime tüllü bluz almıştım. Bir süredir de kendisi kombinlenmeyi bekliyordu... Ve işte dün sırası gelmişti:)
Tüllü bluz ne kadarda cici duruyor değil mi.. Yaka kısmındaki tüllerden ötürü boynuma kolye takmamayı tercih ettim.

Kot kumaşından olan eteğimi de çok severek giyerim. Özellikle kesimi gerçekten çok hoşuma gidiyor. Ancak; topuklu ayakkabılarla giymeyi daha çok tercih ediyorum. Aksi takdirde, çok tombiş bir görünüm yaratıyor:) Hele bir de bu kış bootielerim ve tozlugumu da takınca o kadar tarz bir görünüm çıkıyor ki ortaya sormayın:) Sadece bu bootie&tozluk&kot eteğim kombinasyonundan dolayı kışın geri gelmesini istiyorum..

Beyaz hırkam ise giysi dolabımın vazgeçilmezleri arasında yerini hep almıştır. Kullanımı kolay olmayıp kombinlemesi çok kolay olan bi renktir beyaz... Beyaz renkli bir giysinin devamlı yıkanması gereklidir. Hem de her renkle yıkanmaktan hoşlanmaz öyle:)
Kısaca beyaz rengi el bebek gül bebektir:) Ama bunlara rağmen giysi dolaplarımızın vazgeçilmez rengi beyazdır...

Ayakkabılarımın çift renkli olması, üstünde bulunan o cici çiçeklere bayılıyorumm..
Ayakkabımda bulunan gri renk kot eteğim ve tüllü bluzümle güzel bir harmoni ortaya çıkardı.. Buna ek olarak, ayakkabımda bulunan kahverenginden ötürü de çoraplarımın rengini kahverengi olarak seçtim..

Kolumda da vazgeçilmez altın sarı renkli saatim vardı tabi ki..







Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir