26 Nisan 2009 Pazar

Yüksek Topuklar

Bu haftasonu İstinye Park'ta Hotiç mağazasının vitrini beni benden aldı:)

Biliyorsunuz Turkcell'in %50 indirimi vardı Hotiç'te..
Bu nedenle mağaza inanılmaz kalabalıktı. Mağazanın içinde detaylı bir araştırma yaptıktan sonra vitrine bir göz atmak istedim.. Bir de ne göreyimm benim hayran olduğum kitap Yüksek Topuklularla Nasıl Yürüycem? vitrindeydi:)
O kadar güzel bir görünüm çıkmış ki ortaya.. Birçok yüksek topuklu ayakkabılar ve bunun yanı sıra vitrinde Camilla Morton'a ait bu kitap. Zaten kitabın dış görünümü o kadar şirinki, vitrine apayrı bir hava vermişti..



Bu kitap çıkalı oldukça uzun zaman oldu. Yine de ben kitapla ilgili detayları paylaşmak istiyorum. Belki aranızda henüz bu kitabı okumamış olanlar mevcuttur.


Öncelikle tüm bayanların kütüphanelerinde yer alması gereken bir kitap. O kadar çok konu detaylıca işlenmiş ki bu kitapta.. Hangi davete ne tip kıyafetlerin uygun olacağı, teknolojiyle başa çıkabilmek adına birtakım ipuçları, sosyal ve aktif bir yaşama sahip olmak için bilgiler, bakımlı ve güzel görünmenin altın kuralları gibi biz bayanlar için ölümcül olan konular hakkında ipuçları veren bir kitap.


Benim fikrime göre bu kitap gerekli oldukça açılıp, ilgili konunun okunulacağı türde bir kitap. Böyle bir kitaptan sürekleyici bir roman tarzı beklemek yanlış olacaktır. Tamamen sizi bilgi bombardımanına tutan türde bir kitap, bu nedenle başucu kitabı olarak görmenizde fayda var...


Aklınıza birşey takılınca dönüp bu kitapta cevapları bulabileceksiniz..


İşte size bu kitapla ilgili birkaç yorum:


"Her modern kızın ihtiyacı olan şey." Glamour, İngiltere


"Şık bir nasıl-yapılır rehberi, kariyer tavsiyesinden fotojenikliğe kadar her konuya parmak basıyor." Teen Vogue

1 yorum:

be dedi ki...

cok merak ettim ilk alicagim kitap olucak

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir