8 Mayıs 2009 Cuma

İşte buldum buldum Parfümümü :)


Uzun zamandan beri parfümümü değiştirme isteğiyle dolup taşıyordum. İlkbahar geldi ya, kendimde bir değişiklik yapıcam ya :)

Ara tara Sevil Parfümeriler'de 1,5 saatler geçir sonuç elde sıfırdı ta ki geçenlerde taksim TheBodyShop'a gidene kadar. TheBodyShop'a giriş amacım duş filesi almaktı. Tabi orada ne mümkün sadece duş filesi alıp çıkmak :)

Bir anda gözüme bir parfüm çarptı. Bu sanki birini ilk gördüğünde aldığın elektrik gibi birşeydi :) İlk defa yaşadım bunu bir parfümle:) Adına sanına bakmadan hemen kokladım. Böyle bir bebeksi, pudramsı diyeceğim tam o da değil, hafif ve tertemiz bir kokusu vardı. O an uzun zamandan beri arayışı içinde olduğum parfümün bu olduğuna karar verdim!!

Ve işteee parfümün adı "MOROCCAN ROSE".. Sınırlı üretimleri varmış..

Aslında kokusu gül kokusu ama buram buram gül kokmuyor.
Bahar ayı için son derece yerinde ve hafif bir parfüm. Kullanmaya başladım bile..

Fiyatı konusunda ise tahmin edersiniz ki diğer markalar kadar fahiş bir fiyata sahip değil.

Bebeksi, pudramsı, gülümsü, cicimsi koku arıyorsanız denemelisiniz :)

p.s. taşıması da bir o kadar rahat..

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir