26 Mayıs 2009 Salı

İşte kombinasyonlarımla yeniden karşınızdayımm..Markaları da veriyorum merak etmeyin:)

Merhabalar,

Geçen hafta diliyorum ki kombinasyonlarımla sizleri memnun etmişimdir ve yaz kombinleri için yol çizmişimdir size.. Hazır siz bu kadar kombinlere alışmışken geçen hafta işe gelirken giymiş olduğum bir kombinasyonu daha sizlerle paylaşmak istedim...

Malum havalar güzelleşti.. Pretty Pinky beyaz sezonunu açmış bulunuyor..

Nedir bu beyaza düşkünlüğüm bilemiyorum.. Büyük ihtimalle her renk ile kombinlenebiliyor olması bu rengi benim için vazgeçilmez kılıyor:)

İşte Pretty Pinky'nin beyaz rüyası....


Hırka:Zara
Body:Dorothy Perkins
Etek:Zara
File çorap:Penti
Kot Ayakkabı:Zara

P.S.Baktım da tam Zara girl olmuşum o gün ben :) İnanın bilinçli yapılmış birşey değildi... :)

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir