1 Mayıs 2009 Cuma

Serseri Pantolonu:)


Herkese iyi tatillerr.. Sanki bugün cumartesi gibi geliyor bana, ama ne kadar güzel bir duygu ki bugün daha Cumaaaa :)


Şimdi bayanlara ufak bir tüyo vermek istiyorum ilkbahar trendleriyle ilgili..


Aslında ingilizce - türkçe karışımı bir dille konuşmayı ne kadar eleştiriyor isem bu biçimde yazı yazmayı da sevmem. Fakat; soft pant 'in tam karşılığını bulmakta güçlük çektim.. Yumuşak pantolon desem kulağa gülünç gelecek. Belki harem tarzı pantolon diyebiliriz bunlara ama tam olarak o da değil. Pantolonun bende yarattığı izlenimden ötürü serseri pantolonu demek istedim bunlara:) Aranızda bir bilen var ise beni bilgilendirebilir mi acaba??


Açıkçası, ilk gördüğüm zaman pantolonları çok garipsedim. Belden ipli, kalça kısmı bol, sonra bileğe gelince darlaşıyor.. Fotoğraflara baktıkça, kombinasyonları hayal ettikçe bu pantolonlara kanım ısındı..


Skinny jeanlerden sıkılmış kişiler için idealler..


İsimlerinden de anlayacağınız gibi bu pantolonlar çok soft yani çok yumuşak.. Bu tip bir pantolon aldığınızda dikkat etmeniz gereken en önemli konu tiril tiril bir kumaştan olması..


Gelelim bu pantolonu nasıl kullanacağınıza....


Öncelikle ellerinizi muhakkak ceplerinize sokuyorsunuz ve pantolonu aşağıya doğru çekiyorsunuz. Böylelikle; pantolon tam olarak kalça kemiklerinize oturmuş olacak. Bu nedenden ötürü serseri pantolonu ismini verdim :)


İsmini her ne kadar serseri pantolonu koysam da kurumsal firma çalışanlarının da kolaylıkla kullanabileceği pantolonlardır..


Altına sportif tarzda olan topuklu ayakkabılar, düz sandaletler ile güzel duracaktır..

Ancak; sneaker tarzı ayakkabılarla hoş bir görünüm çıkmaz ortaya.. Hatta düşünüyorum da öyle her babetle de kullanılamayacak bir model.


Üstüne bodyler ile kombinlenebilir. Tek bir şartla, o da body pantolonun içine muhakkak sokulmalı. Bodynin üstüne hava durumuna göre kısa/uzun hırka, kot ceket giyilebilir.


Her vücut tipine uyabilecek bir tarzı var serseri pantolonlarının..


Kaynak: Instyle

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir