16 Ekim 2009 Cuma

Marc Jacobss yağmur çizmelerimm


Farkındayım çok uzun bir ara verdim..

Napalım yeni işe adaptasyon süreci derken bir anda zaman geçivermiş:)

Tekrar sizlerleyimm artık..


Henüz birkaç saat önce aldığımm Marc Jacobs yağmur çizmelerimi sizinle paylaşmak istiyorum..

B.S.S.M. sağ olsun:) O kadar fazla indirim var ki.. Bazı ayakkabılarda %50+%20 bazılarında ise %50+%50 vardı.. Hem de Bonus Card'a 3 taksit imkanı var, üstüne bir de banka 3 taksit yapıyor.. size oluyor 6 taksit:)


Gelelimm çizmelere. Tasarımı beni benden aldı. Hem pembe, hem lastik, hem kalpli, hem topuklu,hem MJ:) İstediğim tüm özellikler onda !!!! Bir de bunların gri üstüne mavi kalplileri mevcut... Numaralar tükenmeden bir B.S.S.M.ye uğramanızı tavsiye ederim.

8 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

güle güle kullan canım cicilerini

PrettyPinky dedi ki...

teşekkür ederimm canmm kullandım bile pek bi rahatlar ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

her bssm'de ürünler de farklı hepsini gezmek istiyorumm :)

PrettyPinky dedi ki...

kesinlikle katılıyorummm.. Ben neredeyse haftada bir gidiyorum:)Süper şeyler oluyo, bi de kelebek günlerini kaçırmamak lazım.Sanırım ayın son cuması oluyorduu..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Benim yakınlarımda yok hiç bildiğim kadarıyla dur neyse bir araştırayım belkide vardır :)

PrettyPinky dedi ki...

fulya, profili mecidiyeköy, şişlide mağazaları var cnm. bunun dışında nerde bilmiyorum. bulursam hemen haberdar ederim

nihann dedi ki...

:D konuya dalmak gibi olucak ama B.S.S.M. nin açılımı nedir? hep bildiğimiz birşey kısaltması gibi ama nedense bir türlü çıkartamadım:)

PrettyPinky dedi ki...

BEYMEN SERİ SONU MAĞAZALARI anlamında ;)

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir