24 Mayıs 2010 Pazartesi

Kolumdan ayıramadıklarım...

Hepinize iyi haftalar...
Yağmurlu ve serin bir haftasonundan sonra neyseki havalar hem ısınmaya hem de güneşli olmaya başladı. Havalar böyle olunca insanın modu hemencecik değişiveriyor....
Şimdiden haftasonu kaçamak planlarımızı yapmaya başladıkk bileee:)

Herneyse bugün size kolumdan hiç eksik etmediğim takılarımdan örnekler göstermek istedimmm. Gerçi şundan eminim her 3 kadından birinin kolunda bunlardan var:)

Kırmızı ip modası aldı başını artık gidiyorrr.. Ben de kendimi hem nazardan koruyup hem de kırmızı ip modasına ayak uydurmak adına goncalı moncalı nazar boncuklu kırmızı ip takımı tasarlamıştım. Kolumdan hiçbir zaman çıkarmadığım bir aksesuarım.....


Diğer kolumda ise her daim takmaya özen gösterdiğim bilekliklerimden biri yine bir gonca ama bu sefer bronz renkli taşlı gonca...Bunu çok kibar buluyorum.

Bunun yanına son dönemlerin en trend takılardan(ilk Sibel Can'In kolunda görmüştüm) olan sıra taşlı bilekliğimi takıyorum. O da aynı şekilde bronz. Aslında bunu aldığımda ipi siyahtı ama bu tip bilekliklerde farklı renklerin kullanılması herkese kendi özgünlüğünü kattırdığı için Parliament mavisi ip taktırdım..


P.S. Son dönemlerde gelinler bile bu tip bilekliklerini düğünlerinde kollarında bulunduruyorrr...

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir