13 Temmuz 2010 Salı

Bu aralar Takıntılarım...


Evett beni takip edenler bilirler bu aralar bazı takıntılarım var...
1.si Kot Gömlekk.. İşte kot gömleğe bir de kolye eklendi Koton'dan aldığım:)

Koton'dan aldığım bu kolye ile nasıl tamamen birbirine zıt 2 kombinasyonum olduğuna bakalım bir...

1.Kombinasyon: Hafiften asi, bir pazartesi gününe göre çok casual ama içimden hiç şıkıdım şıkıdım olmak gelmemişti....

Gri Taytımı pek bi pek severim. Taytların hayatımıza girmesi ne kadar büyük kolaylıklar sağladı bize değil mi?

Tabi kiii basic beyaz tunik vazgeçilmezim ve hepinizin tahmin edeceği gibi bir kot gömlek:))

Ve son olarak yeni takıntımm kolyem:) Napabilirim herşeyle uyan bir yapısı var bu kolyenin:))


Kot Gömlek: KOTON
Beyaz Tunik: Stradivarius

Tayt: MANGO

Terlik: Charles/Keith

Kolye:KOTON


2.Kombinasyonum bugünkü kombinasyonum oluyor. Bugün düne göre kendimi daha şık hissetmek istedim, o yüzden de uzun zamandır giysi dolabımda giyilmeyi bekleyen marine ana hatlı elbisemi giymeye karar verdim. Tabi kii kolyem ile de pek hoş oldu :)


Elbise: MANGO
Kolye:KOTON:)

Ayakkabı: Charles&Keith



Ayakkabılar Mercek Altında...


Bu mercan rengini o kadar çok severim ki hele bir de lacivertle bir araya geldiği zaman bakmaya doyum olmaz bir renk.. Hatta DVF'in (Diane Von Furstenberg )lacivert, beyaz ve mercan renklerde geometrik şekilli bir elbisesii vardı. Geometrik miydi tam hatırlayamadım ama renkler kesinlikle bu üçüydü.... Hatta Paris La Fayette te elbiseye iç çekerek bakmıştım.. Ah ah. Birgün benim olur mu acaba. Neyse elbiseyi bir kenara bırakalım..
Ayakkabıların detayları ne kadar cici değil mi?


Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir