24 Nisan 2011 Pazar

Gelinlik Butikleri

Düğün hazırlıklarının için en önemli kısımlarından biri GELİNLİK SEÇİMİ...

İnce detaylara önem veren, titiz bir insan olarak gelinlik seçimi benim için hiç ama hiç kolay bir süreç değil:)
Öncelikle sevgili ablacığım'a sabrı ve desteği için teşekkür ederim.
Aşağıda gördüğünüz tüm gelinlikçilerin her biri için en az 1 saatini bana ayırdı:)
Bu yazıda yazdıklarım tamamiyle kişisel fikirlerim...
Belki fikirlerinizi şekillendirmek için yardımcı olabilirler..

1. Beyaz Butik
Hayatımda İLK GELİNLİK denediğim yer. Dolayısıyla; ben de biraz tecrübesizdim. İlk gittiğim zaman hiçbir şekilde model seçimi konusunda beni kısıtlamadılar. Tamamen hayalimde ne varsa onları seçtim. Sonra 1-2 tane kendileri de denemem için ekledi. Beni tek rahatsız eden, gelinliğin üstüne extra birşeyler yapılması konusunda çok katılardı. Beni bilirsiniz kendimden birşeyler katmayı çok seven biri için biraz üzücü oldu:)
Yine de yardımcı olma çabasındaydılar..

2. Privenuptia
Büyük beklentiler içinde gittim. Benimle ilgilenen kişi oldukça samimi ve şekerdi. Güzel gelinlik modelleri var ve size gerçekten yardımcı oluyorlar. Mutlaka bakılması gereken bir yer.

3. Weddies
Benim aradığım tarzda bir gelinliği bulamadım orada.Yine de ilginç modeller bulunabilecek bir yer. Özellikle Amerikan ve Fransız markalı gelinlikler koleksiyonlarında yer alıyor..

4. Akay
Keyifli bir randevuydu. Benimle ilgilenen bayan işini gerçekten seven, sevimli birisiydi.Türk markası olmasından ötürü ön yargılıydım. Güzel birşeyler bulamayacağımı düşünüyordum ki çok çeşitli modeller var. Tek sorun demo ürünlerinin renkleri kötüydü.. Bu da ister istemez sizi (-) yönde etkiliyor..

5. Figen Bağzıbağlı
İyi ki gitmişim.. Filiz Hanım gittiğinizde orda ise emin olun çok şanslısınızz! Çok bilinçli yaklaşıyor ve gerçekten sizin o en özel gecenizin PARLAYAN YILDIZI olabilmeniz için çaba sarfediyor.Bana yakışmayacak modelleri denetti ki bu çok iyi oldu. Ben de onun sayesinde daha da bilinçli bir gelin adayı oldum:) Teşekkür ediyorum Filiz Hanım'a..
Tasarımlar derseniz çok ama çok güzel tasarımlar var.. Mutlaka ama mutlaka zamanınızı ayırın..

6. Vakko Wedding
Sözün bittiği yer..VERA WANG tabi ki... O kadar güzeller ki, o kadar modernler ki.. Anlatılmaz, yaşanır.
Alamayacak olsanız bile, sadece 1 kere denemenizi mutlaka tavsiye ediyorum.
ZUHAIR MURAD hakkında yorum bile yapamıyorum.. Kendinizi gerçekten tam bir prenses gibi hissediyorsunuz:)

7. Pronovias
Gribal durumdan ötürü ne yazık ki gidemeyeceğim..

İşte Gelinlik butikleri hakkındaki yorumlarım bunlar. Gelinliğim tamamlanıncaya kadar nereden olduğu ile ilgili detayları paylaşmıyorum:)
Diliyorum sizlere biraz da olsa yol gösterebilmişimdir...



Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir