21 Nisan 2011 Perşembe

Yepyeni bir serüven


Dün size biraz bahsetmiştim hayatımdaki değişikliklerden...

Yaklaşık 5 ay sonra o kutsal ve benim için bambaşka bir anlamı olan evlilik hayatına adım atıyorum.

İçimden her zaman olumlu şeyler geçiriyorum ve güzel şeylerin olmasını diliyorum. Lütfen siz de güzel dileklerinizi, dualarınızı benden esirgemeyin olur mu?

Evlilik kararı aldığımız günden beri bambaşka bir maceranın içine girdik sevdiğimle! :)

Her günümüz bir öncekinden farklı geçmeye başladı... Kimi zaman bunaltıcı oluyor, kimi zaman ömrümde hiç yaşamadığız mutluluğu, huzuru yaşıyoruz.

Ben eskiden sadece kıyafet, ayakkabı gibi şeylere bakarken şimdilerde gelinlik (gerçi bu da kıyafet:) ) alyans, yastık kılıfı, tencere tava, yemek takımı, koltuk takımı gibi şeylere bakar oldum....
Dekorasyon ıvır zıvır gibi detaylardan oldum olası hoşlanırdım ama bugüne kadar sadece kendi odamı dekore etmiştim.
Koskoca bir evi dekore hiç ama hiç etmedim:)
Mutfağıydı.. Yatak odasıydı.. Banyosuydu.. Salonuydu.. derken bir sürü ama bir sürü şey çıkıyor...
Bunları ilk defa yapıyor olmak beni hem çok heyecanlandırıyor hem de bazı zamanlar korkutuyor...

Evimize aldığım ilk şey : SALON KOLTUKLARI İÇİN YASTIK KILIFI

Evet inanın bana ilk aldığım şey gerçekten bu oldu.. Tabi ki dantellii :):)
ve tabi ki ENGLISH HOME

Bakın bakalım beğenicek misiniz?




Yakın plan görelim



Eminönü'nde English Home mağazasında harika fırsatlar var.

1 alana 1 bedava kampanyasından kaptığım yastıklar bunlar.

Hem telefonunuzu da verirseniz, kampanya öncesi sizi arayıp bilgilendirme de yapıyorlar.
Country tarzı ev eşyalarını seviyorsanız, mutlaka English Home mağazaları'nı ziyaret edin !!




Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir