28 Mayıs 2011 Cumartesi

Sonunda Karar Verdim!

İşte sonunda gelinliğime karar verdim!!!!

Tahmin edersiniz ki; benim kadar detaycı ve özgünlüğe önem veren biri olunca birşeye karar vermesi hiç mi hiç kolay olmuyor.

Daha önceki gelinlik yazımdan hatırlarsınız neredeyse gezmediğim butik kalmadı..O kadar gezdim gezdim, en sonunda hayalimde tasarladığım gelinliği diktirmeye karar verdim.
Dikim için tercihimi Hüsniye Moda Evi'nden yana kullanıyorum.Kumaşla ilgili tüm detaylarla birebir ilgileniyorum. Hatta bugün Eminönü'ne gidip dantelin desenini seçtim..
Evet kabul ediyorum; biraz endişeliyim..Ortaya tam istediğim gibi birşey çıkabilecek mi diye.Sonuçta hayal ettiğim bir gelinlik formu var. O form tutar mı nasıl olur?? Birsürü birsürü detay geliyor insanın aklına..

Aranızda belki benim gibi Özel dikim Gelinlik tercih edecekler vardır. Onlara yardımcı olması adına işte yaşadıklarım....

Neden dikim?

Farklı ve özgün olmayı seviyorum..

Birşeyin benimle, ruhumla tamamen örtüşmesi hoşuma gidiyor..

Gelinlik çok özel birşey, vücuduma tam oturması, tarzımla tam oturması benim için çok kritik..

Ne kadar stresli de olsa birebir tüm detaylarla ilgilenmek, dikilicek gelinliğin neye benzeyeceği konusuna heyecanlanmak çok keyif verici:))

Siz de benim gibiyseniz mutlaka diktirin derim...

Birkaç ipucu...

Ya sadece bir yer gezin ve oradan bir gelinlik beğenin..

Ya da ayaklarınıza kara sular inene kadar heryeri ama heryeri gezin.. Sonrasında ister hazır gelinlik tercih edin isterseniz kendinize özel dikim tercih edin.

Ama emin olun ki; çok gezerseniz çok bilinçli bir gelin adayı oluyorsunuz. Tüm detaylara hakim olabiliyorsunuz. Her gittiğiniz yerde size başka öneriler veriyorlar. Zamanınız var ise, mutlaka ama mutlaka heryeri gezmeniz en güzel seçim olacaktır..

Ben iyi ki de heryere gitmişim diyorum. Hiçbir yer içimde kalmadı inanın bana..Hatta neyi istediğimi, hangi modelin vücut tipime gideceğini daha iyi görür hale geldim..


Tanışma...

İlk gittiğimde Serap hanım ve yanındaki bayan benimle çok ilgilendiler. Öncelikle; gerçekten çok pozitif insanlar.. Neyi istediğimi anlattım. Güzel bir sohbet sonrasında oradan ayrıldık. Bir sonraki buluşmamızın tarihine karar verdik..

Prova prova..

İlk provaya gittiğim zaman modelin çizimi yapıldı. Gerçekten tam hayalimdeki gelinliği kağıda aktardılar.. İlk provaya giderken eğer gelinlikte sütyen kullanmayı düşünüyorsanız, sütyeninizi satın alıp gitmeniz gerekecek.
Sonrasında sadece gelinliğin üst kısmının provası alınıyor.
Kısa süren bir prova..

Bir sonrakini göreceğiz bakalım nasıl olacak:) 15 haziranda 2.provam var...
Sizinle tüm detayları paylaşacağım...

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir