2 Eylül 2011 Cuma

Sudan çıkmış Balık Durumu



Kelimenin tam anlamıyla sudan çıkmış balık durumundayım.. İşte resimdeki tam ben:)


Düğüne sadece ve sadece 21 gün kaldı!

Tam bir geri sayım...


Hayatımın en zor yazını geçirdim diyebilirim.. Benim gibi gezmeyi tozmayı seven biri bu yaz birgün bile deniz tatiline gidemedi. Ama seneye acısını çıkaracağımmmmm:)


Neler mi yapıyorummm?? Ev işleri bir şekilde halloluyor. Şuan tam olarak düğüne odaklanmış vaziyetteyiz..


Gelinlik provaları


Damatlık seçimi


Yok masa da dantel örtü kapak olsun ama altında fuşya tül olsun.. Supla ayna mı olsun yoksa pleksi mi olsun derkennn bir anda nir bakıyorum 21 gün kalmış ve ben evde düğünde giyeceğim ayakkabıya alışma turları içindeyim:)


Şimdilerde kendimi telkin etmeye başladım.. Geçen pazartesi yaşadığım kalp çarpıntısı sonrasında daha huzurlu ve sakin olmaya karar verdim:)


Herşey bir şekilde yoluna giriyor..


Yarın hamam sefası ve diğer günler solaryum seansları başlıyor..

Makyaj provası tamam

Saç provası tamam

ama ne yazık ki daha birsürü detay var....


aaa bir de bekarlıga eda ve kına gecesi:) Ben ki kına gecesi yapmam etmem diyen şahsiyet bekarlıga veda süsü verilmiş bir kına gecesine hazırlanıyorummm:)

Görümcem sağ olsun konuyla oldukça yakından ilgileniyor.. Ne sürprizler ne sürprizler hazırlıyor..



Hepsi gerçekleşince sizinle paylaşmaya çalışacağım..........




Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir