22 Ekim 2011 Cumartesi

CHANEL PERIDOT # 531








Birsürü koşuşturma,maceradan sonra yepyeni bir maceradayım:) Evlilikten sonra şimdi de



iş için geldiğim Columbus Ohio'dan bugün itibariyle Toronto'ya geldim. Columbus'u o kadar çok sevdim ki.. Kesinlikle gitmenizi tavsiye ediyorum. Herkes çok kibar ve güleryüzlü. Oradan sonra Toronto bana birazcık garip geldi sanırım.. Adapte olmaya çalışıyorum ama zaten tam ben adapte olunca dönüş yapacağım..


Neyse biz esas konumuza dönelim...


Amerika'ya gelinir de hiç alışveriş yapılmaz mı? :):)


Chanel'in yeni oje renklerini araştırıp gelmiştim. İnternetten baktıgımda PERIDOT #531 den çok etkilenmemiştim. Nasıl olduysa yakından görünce biranda fikrim değişiverdi.


Resimden de görüceksiniz ki 2 renkli bir oje tamamiyle. bir yandan bakınca altınımsı bir renk verirken öbür yandan yeşil rengi de barındırıyor içinde.


Farklı renkleri seviyorsanız tereddüt etmeden mutlaka alın derim.

Buarada PERIDOT nedir derseniz kısa bir açıklama: parlak sarı-yeşil renkli taş...


Chanel yine yapmış yapacağını. Siz ne düşünüyorsunuz??

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir