26 Mart 2009 Perşembe

Taffy Toffee Fashion



Polyvore.com olmaysaymış ne yaparmışız acaba?? Evet kızlar yaklaşık 1 yılı aşkındır ülkemizde de Polyvore.com çılgınlığı aldı başını gidiyor..Ben de tam 1 sene önce bu network e üye olmuşum. Geçenlerde hesabımı tekrar aktif hale getirdim ve birkaç set oluşturdum. Burda da sizlerle setlerimi paylaşmak istiyorum. Mart'ın sonuna geldik..Artık kat kat kıyafetler giyinmekten kısmen de olsa kurtulmaya başlıyoruz.. Ben de bunu göz önüne alarak kahverengi, krem, taba renklerine yoğunlaşarak o güzel güneşin bizi az da olsa ısıtmaya başladığı ilkbahar günlerinde kullanılabilecek bir set oluşturdum.Her zaman birkçok farklı kıyafet ile kombinlenerek giyilebilecek skinny jean mevcut setimizde.Bu jean in farklı versiyonlarını Atlas Pasajı, Zara(Premium Selection) gibi farklı fiyat aralıklarında birçok yerde bulabilirsiniz. Peki bu güzel skinny jean lerimizin üstüne her zaman ne yakışır??Tabi ki basic beyaz t-shirtler..Farklı 2 beyaz t-shirt seçtim bir tanesi daha şık diğeri ise daha basic.Seçim tamamen size ait!!Bildiğiniz üzere beyaz basic t-shirtler heryerde mevcut.İster beşiktaş, yeşilköy pazarından alın isterseniz Zara, Topshop, Mango, VeroModa, İpekyol..Tamamen zevkinize ve bütçenize bağlı.Beyaz t-shirt yerine krem beyaz çizgili yine basic tarzda bir t-shirt de kombinasyona konulabilir.Biliyorsunuz sadelik her zaman modanın içindedir. Bahara aldanıp da sadece t-shirtlerimizi giyip dışarı çıkmamamız lazım. Bu durumda üstümüze deri bir ceket almakta fayda görüyorum.Her stil sahibi kadının giysi dolabında bulunması gereken bir ürün.Tek bir deri ceketle kombinasyonunuzu tamamen zenginleştirebilirsiniz..Setimde de bir taba renkli bir de krem renkli deri ceket seçtim.İkisinin tarzları birbirinden tamamen farklı taba renkli daha sportif, krem renkli ise daha klasik ama ikisinin de yansıttığı sonuç aynı ŞIKLIK ve STİL!!Şimdi ise bence kıyafet kombinasyonlarının en önemli 2 ayrıntısına sıra geldi.Çanta ve ayakkabı.Her zaman kaliteyi ve tarzı yansıtırlar.Sette farklı model çantalara yer verdim ki bu kıyafet kombinasyonlarını günün farklı saatlerinde ve farklı mekanlarda sadece üzerlerinde ufak değişiklikler yaparak giyebileceğinizi göstermek istiyorum.Örneğin, Burberry markasının son dönemde çok trendy olan Postacı tipi çantasını gündüz alışveriş yaparken kullanabilirsiniz.Buna ek olarak Barneys'in açık pembe krem tonlarında kalp efektleri olan cici çantası da gündüz kullanılabilecek alternatiflerden.Bottega Veneta'nın da elde taşınabilecek ama büyük boyutta olan çantası da sade ama stil sahibi bayanlara hitap ediyor. Big Buddha Jade markasının portföy tipi taba renkli çantasıyla da bu kombinasyonu gece bir davette ya da parti ye giderken kullanılabilirsiniz.Bu sene de tüm şirinliğiyle trend olan boncuklu o parıl parıl şık çanta da gece gezmelerinde bir alternatif olabilir.


Ayakkabılarda genelde platform topuklu ayakkabıları tercih ettim setimde.Babet sever arkadaşlarımız bana kızabilir:) Ama inanın ben de babet çok seviyorum sadece bu sette topukluları tercih etmek istedim.CHRISTIAN LOUBOUTIN'in muhteşem ultra topuklu ayakkabısı çok kadınsı bir hava katacak bu kombinasyona..Bu sene de kemerde, ayakkabıda, elbisede, tokada heryerde fiyonk modası devam ediyor..Bu sebeple bir tane de fiyonklu şirin mi şirin bir platform topuklu ayakkabı seçtim..BCB Girls'ün krem renkli platformu da krem deri renk ceketle süperr olurrr!!Favori tarzım olan altın sarı renkli hertür takıı da bu sette..Bu sette küpe, bileklik, yüzük, kolye,saat hertürlü aksesuar muhakkak altın sarı renginde olmalı..Tabi ki çok esmer değilseniz altın sarı renkli aksesuarları tercih etmenizi öneririm.Özellikle açık tenli ve sarışın iseniz altın sarı renkli aksesuarlar size ayrı bir hava katacaktır.Ruj ve oje rengi de tabi kii KIRMIZII!! Far olarak da yine göz ve saç renginize göre farklı kahve tonlarını kullanabilirsiniz...



İlk setimi sizlerler paylaşmanın heyecanı ile sanırım biraz uzun oldu:)Dilerim setimi begenmişsinizdir..Yorumlarınızı bekliyorum,

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir