12 Nisan 2009 Pazar

2009 Blog Ödülleri!Ben de Varım!!:)

Herkese merhaba.. 2008'den beri verilmeye başlanan Blog Ödülleri'ne bu sene ben de katılıyorum.."Hobi Blogları" kategorisinde yarışmaya adayım. Ödülün sahiplerini internet üzerinden oylamada bulunacak kişiler belirliyor.. Oylama sürecini aşağıdaki şekilde bulabilirsiniz. Eminim ki http://prettypinkyfashion.blogspot.com/ a oy vermek isteyeceksiniz ve bu konuda beni yalnız bırakmayacaksınız:) Şimdiden teşekkür ediyorum hepinize:)

1)Bu yazımın başlığına tıkladığınız zamanda yönlenebileceğiniz http://2009.blogodulleri.com/anasayfa sayfasına gitmeniz gerekli... Sayfanın sağ tarafında karşınıza çıkan e-posta (aktif kullandıgınız bir e-postaya girebilirsiniz) ve parola bilgilerini (parola bilgisi tamamen sizin belirlediğiniz bir parola olacak) girip "KAYIT OL" tuşunu tıklamanız gerekli.


2)Bu işlemden sonra "HEMEN KAYIT OL VE OYLAMAYA BAŞLA" ikonunu tıklamalısınız.


3)Ardından e-posta adresinize gidip size gönderilen "ONAY KODUNU" karşınıza çıkan E-posta Onaylama Bölümüne kopyalamalısınız. Ardından "E-posta adresimi onayla" derseniz sisteme kaydolmuş olursunuz.


4)Son olarak da ana sayfaya http://2009.blogodulleri.com/ gelip Oy vermeye başlayın ikonuna tıklayıp, Hobi Blogları kategorisinde "Pretty Pinky Fashion'a" oy verebilirsiniz..


Çok kolay değil mi:) Oylarınız bekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum:)
Ayrıca, sevgili arkadaşım Ceren sayesinde bu yarışmayı keşfetmiş bulunuyorum.. Teşekkürler Ceren'cim:)


Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir