12 Nisan 2009 Pazar

Güneş Kavanozu !! SunJar


Bugün size bana çok enteresan gelen bir üründen bahsetmek istiyorum.. İsmi SunJar:) yani türkçe ismiyle GÜNEŞ KAVANOZU..

Eminim nedir bu kavanozun nimeti diye sormaya başlamışsınızdır. Kavanozun görünümü klasik mutfaklarımızda şeker,kahve yada tuz muhafaza etmek adına kullandığımız kavanozların aynısı.. Ancak o kadar farklı bir işlevi var ki..

Bu buzlu camdan kavanozumuzu direk güneş ışığı alabilecek bir yere koyuyoruz. Gün boyu kavanozumuz kendini sarj ediyor/ kullanacağı enerjiyi depoluyor. Gece olunca da size güneşi geri veriyor hem de hiçbir elektrik bağlantısı olmadan...

Peki bu nasıl oluyor??
Güneş Kavanozu - Sun Jar’ın içinde solar enerji hücresi, şarj edilebilir pil ve de 3 tane enerji tasarruflu LED ampul var. Güneş Kavanozu - Sun Jar güneş ışığını alabileceği bir yere koyulduğunda içindeki solar panel pili şarj ediyor, bu enerji gece olduğunda LED ampulleri yakıyor. Çok basit!Güneş Kavanozu - Sun Jar ’daki akıllı sensörlar karanlık olduğunda LED ampulleri yakıyor. Ama istendiğinde kavanozun içindeki düğme sayesinde ışığı kapatabilirsiniz.

Yeğenim karanlıkta uyuyamadığı için gece bunu kullanıyoruz.Hem fazla ışık verip bizi rahatsız etmiyor hem de az ışık vermiyor tam tadında anlayacağınız:) O kadar kullanışlı ki sabah havanın aydınlanmaya başlamasıyla birlikte sun jar ın ışığı kendi kendine gidiyor..


Tasarruf yanlısı bir ürün... 3 saat dışarıda bırak 5 saatlik ışık üretsin:)


Bu akıllıca ürün 2007 yılında İngiltere'de yılın hediyesi ödülünü kazanmış..Sizler de sevdiklerinize anlam yüklü mesajlar vermek adına bu ürünü hediye edebilirsiniz..

5 yorum:

Unknown dedi ki...

hediye önerileriyle de baya başarılısın nazar değmesin aynen devam oyumuda kullandım başarılar dilerim
saygılar

BlackDiamond dedi ki...

süper bir hediye miş bu....nerde satıyorlar acaba izmirde....bende sana bol şans dilerim canım arkadışım....

PrettyPinky dedi ki...

canım izmirde satılan özel bir mağaza yok bildiğim kadarıyla ama www.bunlardanistiyorum.com,www.buldumbuldum.com gibi web sayfalarından sipariş edebilirsin..
Teşekkür ederim canım arkadaşım:)

Unknown dedi ki...

hoşlandığım bi kız arkadaşım vardı. Yury odasına moonjar ( mavi olanı ) koydurttum. Odaya girdiğinde haber aldım ve aradıktan sonra ışıkları söndürttüm. Karşılaştığı mavi ışık etkilemiş olmalı ki çıkmaya başladık :)

PrettyPinky dedi ki...

tebrikler kamilcakin birçok erkeğin örnek alması gereken bir davranış benceee:)

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir