14 Nisan 2009 Salı

DiceKayek


DiceKayek.. Modayı yakından takip edenlerinize eminim çok aşina gelecektir DiceKayek ismi.
Peki nedir DiceKayek? Şahsen ben ilk olarak DiceKayek'i NTV'de bir moda programında duymuştum. Paris'te yaşayan iki genç kız kardeşin yarattıkları "bir marka" olduğunu öğrendim.. [Neden bir markayı tırnak içine aldım diye sorarsanız çevremdeki insanların birçoğu DiceKayek'i Türk tasarımcı olarak biliyor .. Aslında o bir marka:)] Ne tesadüftür ki bu iki kardeşin o haftasonu Hürriyet Pazar'da da haberleri çıktı ve daha geniş bilgi öğrendim kendileriyle ilgili..İster istemez onları ve markalarını yakından takip eder oldum..
MACHKA markasında da onların parmağı var :)
Son dönemlerde de özellikle saat tasarımlarını çok beğeniyorum.. Erkek ve kadın için çok şık saat modelleri mevcut. Tabi her üründe olduğu gibi bu ürün kategorisinde de erkekler için daha az seçenek mevcut.. Fiyatlar ise bir saate vermeyi göze alabileceğiniz tutarda ;)
Nerelerde satılıyor? Benim karşıma ilk olarak http://www.derinmor.com/ ve http://www.saatturk.com/ adreslerinde çıktılar..

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir