19 Nisan 2009 Pazar

Kırmızı Pazartesi..

Aman sakın korkmayın başlığı Kırmızı Pazartesi olarak gördüğünüz için:)

Bu sadece bugün gittiğim bir tiyatronun adı..O kadar uzun zamandır tiyatroya gitmiyordum ki, kendimden utanmaya başlamıştım. Üstüne üstlük pilates derslerinden tanıma fırsatı bulduğum Aslıhan Kandemir gibi tiyatrocu bir arkadaşım olmasına rağmen ben tiyatroya gitmiyordum ta ki bugüne kadar..

Bir çoğunuz Kırmızı Pazartesi'yi Gabriel Garcia Marquez'in romanı olarak biliyorsunuzdur. Bu romanı tiyatro sahnesinde böyle güzel bir ekip, sahne dekorasyonu ve kostümlerle birarada bulunca etkilenmemek mümkün değil..

Toplumumuzda üstünde çok durulan ve çoğu zamanda tartışma konusu haline gelen namus meselesi oyunun ana teması..

Tiyatroya ait bir de resim ekledim.. Sanırım bu resim de tiyatronun konusunu açıkça kavramanıza yardımcı olacak..

Hepinizin gitmesini tavsiye ederim diyemeyeceğim.. Ne yazık ki; bugün son kez sahne aldılar... :(





Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir