28 Nisan 2009 Salı

Özben Gamze'nin yeni cicileri


Herkese merhabalar, bugün çok yoğun bir gün geçirdim...

Dün izinliydim ve haftaya bir iş günüyle başlamadığımdan ötürü çok mutluydum.. Ama bugün şunu farkettim ki Pazartesi sendromunun yerini Salı sendromu da alabiliyormuş:)


Şimdi yeni cicilerimi sizlerle paylaşarak, sizin de göz zevkinizi renklendirmek adına güzel bir post hazırladım..


Geçen hafta ablamın yurtdışından benim için sipariş ettiği, uzun zamandan beri hasretle beklediğim LV Neverfull çantam geldi:) Neredeyse hergün onu kullanıyorum. İnanılmaz rahat bir çanta. Sadece fermuarı olmadığı için kalabalık yerlerde dikkatli kullanılması gerekiyor. Günlük kullanım için son derece ideal....


Bunun yanında bir de geçtiğimiz haftasonu Turkcell'in "İndirim isteyen Turkcell'li parmak kaldırsın" kampanyasından Hotiç'te yararlandım. Her üründe %50 indirim vardı.. Steve Madden'ın uzun zamandan beri beğendiğim bir babeti de bu indirime dahildi:) Düşünün benim halimi:) Rengi bakır.. Her renk ile kolaylıkla kombine edebileceğim bir babet... Henüz havalar serin olduğu için giyme fırsatım olmadı ama polyvore.com üzerinde kombinasyolarıma başladım bile..

İşte bugün son zamanlarda en gözde olan yeni cicilerimle ortaya 3 farklı kombin çıkarttım..


Elbiseler hayatımın vazgeçilmez parçalarından.. Hele bir de kot kumaşından olunca o kadar şirin oluyorlar ki... Hatta Twist'te haftasonu 1 tane denedim ama ne yazık büyük geldi. Keşke 34 beden üretselerde bende hemen alsam elbiseyi, altına da giysem babetleri, koluma da taksam LV Neverfull'umu :)

Marine konseptini andıran parçalar da beni benden alır:) Beyaz gömlek, lacivert beyaz etek ve cici babet & çantamla çok stil sahibi bir görünüm ortaya çıkar.. Özellikle; iş kıyafeti olarak tercih edebilirim..

Ve tabi ki skinny jean ve üstüne abercrombie bir tank ile sportif ama şık görünüm elde edilebilirrr...

Bunlara ek olarak, her kombine uygun taç ve saç bandı ekledim.. Bu yaz yine çok moda olucaklar.

Hepinize çeşit çeşit taç ve saç bantı almanızı tavsiye ederim. İnanın kıyafetlerin albenisi ortaya çıkarabilecek nitelikte taçlar, saç bantları bulmak olanaklı..

Ve tabi ki şık kolyelerle kıyafetleri tamamlamamız gerekli.. Özellikle Yves Saint Lauren'in bu şık altın renkli kolyesine de bayıldım. Hem çok sade hem de çok albenili.. Nasıl olabiliyor bu hala anlamıyorum ama ben de tamamen bu etkiyi bırakıyor :)

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir