27 Nisan 2009 Pazartesi

Yine bir tasarım harikası:)


Yine bir Indus ziyareti ve yine Indus'un köşe bucağını karıştırırken ortaya çıkardığımız bir tasarım :)

Gerçekten oraya gittiğimde kendimi çok mutlu hissediyorum. Hele bir de bir tasarımla oradan çıkıyorsam değmeyin keyfime:)


Bu sefer de balık görselini kullanarak birşeyler yaratmak istemiştim..Bileklikte balığın daha yerinde olacağına karar verdim ve başladım ip seçmeye..Bir anda ipli bilekliklerden bunaldığımı farkettim ve bilekliğin sadece kahverengi ipli olmamasına karar verdim.Ama nasıl olucaktı hem ipli istiyordum hem de istemiyordum:) Bir yandan da göz doldurucu olmalıydı bir yandan zarifliğini kaybetmemeliydi bileklik. Bu noktada Indus'taki değerli takı yapımcımız devreye girdi ve işte ortaya yoğun bir beyin fırtınası sonucunda bu bileklik çıktı :)

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir