4 Mayıs 2009 Pazartesi

Güzel bir Pazar günü



Hepinize iyi haftalar.. Bu sabah müthiş bir pozitif enerjiyle güne başladım. Size de hemen bu enerjimi iletmek istiyorum:)

Tamam kabul ediyorum bugün Pazartesi.. Daha haftasonuna çok var bunu da kabul ediyorum. Olsun şimdiden önümüzdeki haftasonunun planlarını yapmaya başlayabilirsiniz:) Düşünsenize şahane bir haftasonu planı yapmak için önünüzde koca bir hafta var :)

İşte size bir seçenek.. Arabanızı Kuruçeşme yakınlarındaki bir otoparka bırakarak, Bebek'e doğru güzel bir sahil yürüyüşü yapabilirsiniz.. Baktınız karnınız çok acıktı. Arnavutköy Ali Baba'da güzel bir köfte piyaz keyfi yapabilirsiniz :) Denemediyseniz Ali Baba'nın köftelerini denemenizi şiddetle tavsiye ederim..

Ardından arzu ederseniz Bebek'e doğru yürüyüşe devam edebilirsiniz. Ancak; yürüyüş konusunda hızınızı alamamazlık yapmayın, daha bunun dönüş yolu var :) Şahsen ben böyle düşündüğüm için, Bebek'e kadar gitmedim ve Arnavutköy'den Kuruçeşme'ye doğru dönüş yolumu hızla katetmeye başladım:)

Ee tabi köfte piyazlar yendikten sonra üstüne güzel bir kahve içmek gerek.. Bunun içinde Kuruçeşme AŞŞK kafeyi güzel bir seçenek olarak düşündüm. İnanın bana çok güzel bir konsepti var.. Hele bir de şanslıysanız ve denize sıfır bir masada yer bulduysanız orda oturun ve kalkmayın:) Muhteşem İstanbul Boğazı'nın keyfini dost sohbetlerinizle süsleyin derim..



Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir