5 Mayıs 2009 Salı

Rüya Arkadaşı:)


Hepinize merhaba, dilerim uykunuzu almışsınızdır ve güzel rüyalar görmüşsünüzdür..

Güzel rüyalara, uykulara dalmanıza yardımcı olacak şirin mi şirin bir ürünü tanıtmak istiyorum size.... İşte Yıldızlı Rüya Arkadaşı:)

Şimdi nereden çıktı diyeceksiniz.. Geçen gün benim fındık yeğenim elinde kaplumbağa görünümlü bir oyuncak ile eve geldi.. Nedir bu dedim, karanlık bir yere gidelim teyze, sana bir süprizim var dedi:) Gündüz olduğu için en karanlık bölüm lavaboydu. Gittik lavaboya kaplumbağanın üstünde olan tuşlara bastı ve bir anda tüm duvarlara mavi renkli yıldız ve aylar yansıdı.. Sonra tekrar bastı bu sefer sarı renkli oldu. Bir defa daha bastı ve yeşil renkli oldu her taraf :)

http://www.bebeshop.com.tr/ adresinde ürünü bulabilirsiniz.. Aynı zamanda kaplumbağanın yanısıra uğurböcek görünümüne sahip olanı da mevcut. Ben onu da çok beğendim ama Pamirtoşum'un söylediğine göre uğurböcekli olanlar bebekler içinmiş:) Kaplumbağalar da kendisi gibi büyük abilere ablalara uygunmuş:)

Bu aydınlatmaların bebekleriniz, çocuklarınız ve hatta sizler için bile uygun bir rüya arkadaşı olabileceğini düşünüyorum.. İnanın bana ışıkları kapatıp rüya arkadaşınızı çalıştırmaya başladığınızda kendinizi bambaşka bir aleme yolculuğa çıkmış gibi hissedeceksiniz.

P.S. Uykuya dalmadan önce rüya arkadaşınızı açıyorsunuz, 45 dakika sonra kendi kendine sönüyor...


Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir