7 Haziran 2009 Pazar

Cıvıl cıvıl güzel bir güne merhaba

Günaydın günaydın... Hepinize güzel haftalar diliyorum.

Yaz geldi, ne kadar heyecan verici birşey.. Tatil programlarını yapmaya başladık.

Düşünüyorum da keşke yaz mevsimi 3 aydan daha fazla sürseydi değil mi? Hem cıvıl cıvıl kıyafetlerimizi daha çok giyerdik, hem de doğal bronzluğumuzun keyfini daha çok sürerdik :)

Henüz yaz mevsiminin başındayken kendimizi üzmeye gerek yok!! Tadını çıkaralımmmmm :)
Bugün Pazartesi haftasonuna daha çok var ama olsunn içimde inanılmaz bir pozitif enerji var..
Tabi haliyle bu kıyafetime de yansıdı:)
Biliyorsunuz bu yaz favori rengim parliament mavisi.. Ve onu muhteşem nar çiçeği rengiyle kombin ettim. Çok eğlenceli bir kombin çıktı ortaya :)

Ufak bir stil tüyosu: bu yaz da işlemeli kıyafetler çok moda.. Etekte, bluzda, tunikte, elbisede her yerde işlemeler karşımıza çıkıyor. Bu konuda en başarılı bulduğum yer ise Stradivarius.. Pastel tonlardaki bluzlere, tuniklere muhteşem işlemeler yapmış.. Önemle gidip bir gezmenizi tavsiye ediyorum..
Siz ne yapın ne edin muhakkak kendinize işlemeli birşeyler alın. Hımm nereden bulabiliriz diyorsanızda sizler için en doğru adresler : Stradivarius, Bershka, Pull and Bear...


Hırka: Mango

Bluz: Topshop

Etek: Beşiktaş'tan bir yerden almıştım.No name

Ayakkabı: Zara (Bu sezon favori ayakkabım)

Çanta: LV Neverfull

2 yorum:

_irm_ dedi ki...

vazgeçilmez 3 adres .))
kombinini de çok sevdimmm,sevgiler .)

PrettyPinky dedi ki...

teşekkürlerr canım :) ben de çok sevdimm bu kombinimiii

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir