5 Haziran 2009 Cuma

Şile Önerileri 2. Bölüm

Bugünlerde keyifsizim, sıkıntılıyım..
Dün kaldığım yerden devam ediyorumm Şile önerilerime..

Hatırlar mısınız bir dönem televizyonlarda "Bir İstanbul Masalı" adlı dizi vardı. Bu diziyle Ağva bir anda popüler oldu.. Yanlış hatırlamıyorsam Sema'ya Ağva'da evlenme teklifi etmişti Mehmet Aslantuğ ( filmdeki ismi aklıma gelmedi). Birçok insan haftasonu kaçamaklarını Şile'de yapmaya başladı.. Ben de bu geleneği bozmadım ve tabi ki Şile gezimde Ağva'yı da ziyaret ettim..
Ağva'da tercih edebileceğiniz birbirine benzer birçok mekan var..
Ben River Side'ı tercih ettim. Tam da Bir İstanbul Masalı'nın çekiminin yapıldığı yerin yan tarafındaydı. En büyük tercih nedenim öğleden sonra güneşini alabilmesi. Böylelikle ılık havalarda üşümüyorsunuz ve öğleden sonra güneşi içinizi ısıtabiliyor.

Aynı zamanda köfteleri de pek bi lezzetliydi ve nehrin kıyısında leziz mi leziz yemeklerimizi yemek ayrı bir keyifti... Bu mekanlara geçebilmek için sala binmeniz gerekiyor. Evet yanlış duymadınız sala biniyorsunuz:) Kısa da olsa insanı neşelendiren bir aktivite...

Yemeklerinizi yedikten sonra kalorileri yakmak için iserseniz nehirde bisiklet çevirebilirsiniz..

Ya da kalori yakmiyim de azıcık daha miskinlik yapayım derseniz tekne gezisine çıkabilirsiniz...

Önemli bir not: Yollar gerçekten çok virajlı.. İstanbul'dan günübirlik gitmek oldukça yorucu olabilir...

İşte Pretty Pinky salın karşı yakadan gelmesini beklerken:)


Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir