12 Haziran 2009 Cuma

Gap # 821


Yepyeni bir parfüm ile karşınızdayım..

Bu sene içerisinde ne kadar fazla parfüm değiştirdim. Ben de kendime çok şaşırıyorum. Vazgeçilmezlerimden Chanel Chance hımm sonra sabahın 3 ünde Atatürk Havalimanı Free shop tan yarı baygın olarak aldığım Jil Sander Sports for Women.. İşte bunlar benim en sevdiğim parfümlerimdi.. Gerçi hala da öyleler ama bu iki parfüme kısa bir ara verdim.

Şu dönemlerde iki gözdem var =) 1 ini zaten yakından tanıyorsunuz The Body Shop Morroccan Rose.. Buram buram gül kokmuyor ama gerçekten temiz bir kokusu var...

İkinci gözdeme ise hiç beklemediğim bir yerde hiç beklemediğim bir anda rastladım. GAP Coconut Juberose # 821...

İtiraf etmek istediğim birşey var. Hani The Body Shop Morroccan Rose adlı post umda bu parfüm uzun zamandır aradığım parfüm demiştim yaa.. Aslında öyle değilmiş. Sadece "beğendiğim" bir parfümmüş o. Gucci II benzeri bir parfüm Morroccan Rose beğenme nedenim tam da buymuş.Bunu yeni yeni anlıyorum =)

#821 ise temizlik kokusu keskin limon kokusu.. GAP'te parfümü kokladığım anda o kokunun burnuma geldiği gün de geldi aklıma ...

İşte şimdilerde devamlı bu parfümü kullanıyorum. #821 zaman zaman bana Gucci Envy'i de hatırlatıyor..

Keskin ama sade bir parfüm arayışında olanlar var ise bu parfüm tam sizlik olabilir..

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir