10 Haziran 2009 Çarşamba

Maxi Elbiselerime yeniden kavuştum



Evet başlıktan da anlayacağınız üzere Maxi elbiselerime yeniden kavuştumm..
Aslında yazın gelmesiyle birlikte tüm elbiselerime kavuştum. Kışın da kullanabiliyorum elbiseleri ama yazınkilerin tadı bir başka :)

Bu yaz; trendlerin başını çeken Maxi elbiseler karşımızda..

Kullanımları o kadar kolay ve o kadar rahat ki.. Şükürler olsun şirkette casual giyim döneminin başlamasıyla daha da çok uykumu alabilmeye başladım. Diyeceksiniz ki; ne alaka? Casual giyim dönemiyle birlikte daha rahat kıyafetler giyebiliyorum. Örneğin; bugün giydiğim elbise sayesinde şip şak hazırlandım:) O kadar mutlu oldum ki..

Hepinize tavsiye ediyorum. İster uzun boylu olun ister kısa boylu olun ister şişman ister sıska.. Hiç farketmez, inanın bana çok ama çok rahatlar..

Bu tipte maxi elbiseleri nereden uygun fiyata bulabileceğiniz hakkında ufak tüyoları veriyim size.. Beşiktaş Pazarı, Terkos Pasajı..Fiyatlar 20 tl den başlayarak alıp başını gidiyor...

Kombinlenmesi çok ama çok basit bir parça. Yaz aylarında kurtarıcınız olacak emin olun !

P.S. Rüvü'cüm fotolar her geçen gün daha da şahane oluyor.. Ellerine sağlık..




Elbise: Beşiktaş Pazarı
Simli Hırka: Mango
Ayakkabı: Bronx
Kemer: Mango

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir