20 Haziran 2009 Cumartesi

İyi ki varsın Sally Hansen !!

Hani böyle bazı zamanlar birşeye ihtiyacınız olduğu fikri hep aklınızdadır ( gerçi biz bayanlar da bu ihtiyaç fikri hep vardır ama ) :) Bir türlü kafanızdaki o ürünün piyasada olabileceğine ihtimal vermezsiniz ya da yurtdışında vardır ama siz ürünü tr ye getirmeyi riskli bulursunuz vs..

İşte tam da böyle bir dönem geçiriyordum.. Tabi ki Sally Hansen ürünleri imdadıma yetişti :)
İmdadıma yetişti bir de o kadar uygun fiyatlı bir biçimde yetişti ki size anlatamam.. Hem ürünlerin mükemmel olması hem uygun bir fiyata alabilmiş olmam hem de teslimatın 1 gün içinde yapılmasından ötürü sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim..

Lacheen sağolsun geçenlerde bir entrysinde cerrahoğlu eczanesi diye bir web sayfasından bahsetmişti.. Oje almış, pudra almış. Ben de dayanamayıp hemen bir göz atıyım dedim ki bir de ne göriyim fiyatlar gerçekten çok uygun...

Buyrun bakalım uygun fiyatlar PrettyPinky'i nasıl yoldan çıkarmış görelim :)


Malum yaz geldi ayak bakımımız daha da önemli bir hal aldı.. Bu nedenle; alışverişimde ayakla ilgili daha fazla ürün var..

Öncelikle gün boyu topuklu ayakkabı giymekten ya da farklı nedenlerden ayaklarımızın altında bölgesel deri kalınlaşmaları hatta nasırlaşmalar yaşanabiliyor. Size önemli bir ipucu sakın törpü yapmayın ayaklarınızın altına. O daha da sertleştiriyormuş. İşte bu nedenden ötürü çözümü Sally Hansen'ın Thick Callus Remover'da bulabilirsiniz..

Ölü deriler gitti şimdi ayaklarımızı bir güzel yumuşatmak gerek değil mi. Onu da Healing Foot Cream ile hallediyoruz. Ürünün kokusu çok güzel bir de sürdükten sonra böyle hafif parıltılı bir renk alıyor sürdüğünüz yer çok ilginç..

Tüm bayanların ortak derdi olan ojelerin soyulması derdine son vereceğine büyük bir tutkuyla inandığım Diamond Shine. İlk denemeyi bugün yaptım, umuyorum faydalı olucak..

Son olarakta; dudaklarım için Diamond lip treatment.. Gerçekten dudaklarda elmas parlaklığı etkisi yaratıyor.

Hayatımda beni yanıltmayan tek marka Sally Hansen.. İyi ki varsın Sally Hansen:)

2 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

güle güle kullan aldıklarını.
Ben hep parfümeri bölümüne bakıyordum demekki dermokozmetik bölümüne de bakmak lazımmış.

PrettyPinky dedi ki...

teşekkür ediyorum.ben de parfümeri kısmına bakmamışım alışveriş esnasında.bi de kendi kendime lacheen lancaster ürünü nerden bulmuş diyorum:)araştırmalarım sonucunda buldum neyseki..tekrar tşkrler tavsiye için

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir