24 Haziran 2009 Çarşamba

Birsürü doğal taş..

Merhabalar,
Birkaç gündür entry yapamadım. Ama n'olur affedin beni. Hem işler yoğun hem de uzunnn zamandan beri hayalim olan birşeye atılmama az kaldı:) Onunla ilgileniyorum şu aralar..

Kaç gündür aklımda bu entry i yapmak..

Bilirsiniz benim doğal taşlara düşkünlüğümü. Özellikle de doğal taşları kolyelerle kullanmayı tercih ederim..


İşte 2009 Yaz stil önerisi!!

Çoğu insan sadelikten yana olduğu için doğal taşları tek kullanmayı tercih ediyor. Ancak; bu sene birsürü rengarenk doğal taşları bir arada kullanmak çok revaçta..


Ben de bu aralar böyle yapıyorum alakalı alakasız kaba durmayacak birkaç model kolyemi birarada kullanıyorum. Tabi doğal taşlardan oluşan bir model olmasına dikkat ediyorum ;)


Pretty Pinky'den bir örnek..


Kelebek kolye: Swarovski

Yusufçuk simgeli ametist taş: Indus (kendi tasarımım)

Sarı açık kahve renkli kolye (sanırım sitrin taşı): Indus (kendi tasarımım)

Zincirinden taşın boyutuna kadar kendi seçimimden oluşuyor bu tasarımlar..

Unutmayın bayanlar ilginç takılarla kıyafet bütünlüğünüzü tamamlayabilmek kendi elinizde. İnanın düz beyaz t-shirt'ünüzü zaman zaman abartılı zaman zaman abartsız takılar kullanarak kendi tarzını yaratmak amaçlı kullanabilirsiniz. Unutmayın herkes her kıyafeti giyer önemli olan özgünlüğünüzü kıyafetlerinize katabilmek ;) Takılar da özgünlüğünüzü yaratabilmek için en kolay kullanılabilen aksesuar..


Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir