3 Haziran 2009 Çarşamba

Kısa bir ara...


Hepinize Merhaba,


Yaklaşık 5 gündür hiç entry yapamadım. Lütfen bana küsmeyin olur mu?

İnanın geçerli sebeplerim var :)

Öncelikle, haftasonu muhteşem bir Şile tatili geçirdim..Sizinle bunların detaylarını bölüm bölüm paylaşacağım. Şile'ye gittiğiniz zaman faydalanabileceğiniz önerilerde bulunacağım ;) O yüzden beni mutlaka takip edin..


İlk olarak, fotoğrafta gördüğünüz üzere özgürlüğümü ilan etmiş bulunuyorum:)

Burası Ağva sahil.. Hava muhteşemdi, deniz buz gibiydi, kumlar ateş gibiydi, ben kuş gibiydim:)

Hepinize kısa tatilleri tavsiye ediyorum. İnanın kendinizi o kadar hafiflemiş hissediyorsunuz ki..


Yarın size Şile önerileriyle devam edeceğim..


Diyeceksiniz ki ee Şile'ye gittin Pazartesi döndün neden entry yapmadın .. Aileden bir yakınım ameliyat geçirdi.. Bugün fırsat buldum hemen entrymi yapiyim dedim.


Yarın Şile önerileriyle karşınızda olacağım..

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir