4 Haziran 2009 Perşembe

Şile Önerileri 1. Bölüm

Yağmurlu bir gün..

Üstümde bir ağırlık ama halen daha büyük bir hevesle tatil yerleri araştırmasına devam ediyorum :) Hatta geçen haftasonu geçirdiğim müthiş kısa haftasonu tatilimi düşünerek daha da keyifleniyorum :)

Ve güzel deneyimlerimi sizlerle paylaşarak daha da keyiflenmeyi düşünüyorum :)

Şile'ye gittiğimizde akşam yemeğinde ne yiyeceğiz sorusunun kesinlikle yanıtı RAKI - BALIK olacaktır ...

Şöyle bir ortam hayal edin: Güneş yavaş yavaş batmaya başlıyor.. Muhteşem deniz kokusu burnunuzda.. Önünüzde güzelce pişmiş bir balık, mezeleriniz ve rakınız.. Arka planda yunan şarkıları..

Hayal etmek bile insana ne kadar güzel geliyor değil mi:)
İşte bu keyfi tadabileceğiniz bir adres öneriyorum size.. "VİRA"....

Salaş görünümlü bir balık lokantası.. Yemeğinizi yemek için 2 farklı alternatifiniz mevcut. İsterseniz restaurantın içinde isterseniz resimde görebileceğiniz şekilde denizin üstünde bir salda büyük bir zevkle yemeğinizi yiyebilirsiniz..

Yemekleri inanılmaz lezzetli. Özellikle mısır ununda yapılmış kalkan tavayı önemle denemenizi tavsiye ediyorum..

Hımm bir de balık yemeğinin üstüne vazgeçilmez olan fırında eritilmiş helva tabi ki :)

Mekana bakıp hayallere dalabilmeniz için tek bir tık yeter :) http://virarestaurant.com/

Yarın bir başka Şile önerisiyle karşınızda olacağım ;)

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir