29 Haziran 2009 Pazartesi

Taa Uzaklardan...


Buaralar uğrak yerim olan İstinye Park'ta geçen hafta bir yemek molası vermiştim..

Kararsızdım ne yiyeceğim konusunda. Son dönemlerde herkes "Far East" adlı Uzakdoğu restaurantını öneriyordu.. Noodle delisi olmadığım için gitmek istemedim başlarda. Daha sonra denemeye karar verdim. Bu seferde restaurant bölümüne mi yoksa quick service tarafına gitme kararsızlığına düştüm. Restaurantın ambiansı o kadar değişik ki.. Gerçekten uzaklara götürüyor insanı.. Hem bu ambians olayı hem de kağıt tabaktan yemek yemeyi istemememden ötürü restauranta dalıverdim biranda..

Menü oldukça renkli.. Hepinize tavsiyem set menülerden seçim yapmanız.Hem fiyat açısından hem de doyma açısından daha avantajlı oluyor.

İşte o gün seçtiklerim..
Çin Böreği
Sebzeli Noodle
Bademli Tavuk

Yemekler gerçekten çok lezzetli.. Hepinize denemenizi tavsiye ediyorum.

Ambiansı fotolardan daha kolay anlayabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir