25 Haziran 2009 Perşembe

Değişik bir fotoğraf çekimi

Bu fotoğraflar geçen Cuma günü çekildi..

Ofis ortamında fotoğraf çekebilecek bir mekan bulmak baya bir zor. Aslında zor mekan olması değişik bir çekim yapmamıza neden oldu:) Ortam da kıyafetin tarzına gitmedi değil :)


Bu skinny model kot pantolonumu daha önce blogumda görmüştünüz. Yazın gelmesiyle birlikte sandaletlerim ve t-shirtlerimle kotumun kombinasyonlarına başladım. Gerçi çok sıcak havalarda giyme gibi bir düşüncem yok:)

Bu kıyafetimde en beğendiğim parça sandaletlerimm. Geçen yazdan beri bu tipte bir sandalet arayışım vardı. Bu sene bu modellerin çok talep görmesiyle tasarımcılar da koleksiyonlarında daha çok yer vermişler sağolsunlar. Seçmek oldukça zor oldu..

Sizlere bu tip sandaletler için tavsiye verebileceğim yerler Hotiç, Mudo, Elle..

Hatta Elle'de bir tane buldum kahverengi ağırlıklı ve aralarda sarı metallerden efektler bulunuyordu ve fiyatı sadece 50 tl ..


Bu fotoğraf çekiminde gördükleriniz ise Hotiç'ten.. Selin Haktanır'ın tasarımı... Açık söliyim Selin Haktanır hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Daha sonra Hotiç'teki satış danışmanı sağolsun bana kendisi hakkında ufak bilgiler verdi.. Tasarımları gerçekten özgün ve şık.. Koleksiyonunda taşların ruhunu sandaletler ile insanlarla buluşturuyor.. Tasarımlarında doğal taşlara ağırlıkla yer vermiş. Ben gördüğünüz üzere beyaz taşlı olanını tercih ettim. Yazın bronzlaşınca beyaz sandalet kendini daha bir hoş gösterir ;) Bu tasarımları da bir göz atmanızı tavsiye ediyorum.. http://www.selinhaktanir.com/

Fotoğraftaki bluzumün işlemelerine bayılıyorum.. Oldum olası bu tarzda her türlü parçaya (elbise,bluz, etek farketmez) aşığımmmm!!


Bluz:Stradivarius

Kot:Zara

Sandalet:Hotiç




P.S. Bu fotodaki ojelerimin renklerine bayılıyorummm:) Kırmızı renk güzel ama bu böyle pembeye de bakıyor. Ay çok şirin bir renk tam yaz rengi:)Pastel'in kaç numarasaydı hatırlayamadım. Ama en kısa zamanda size söylerim ..

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir