28 Temmuz 2009 Salı

Bodrum'da bir kaçış noktası..

Elbise:Zara
(artık herkes de var ve bu beni sinir ediyor. Desen ve rengine hayranım, bu yüzden de otelde giymeyi tercih ettim. Alaçatı'da giymiş olsaydım kaç kişiyle pişti olcaktım:)
Ayakkabı:El Yapımı
Çanta: 9 West

Tatilden döndüm döneli birtürlü kendimi işe, İstanbul'a, bloguma adapte edemiyorum.. Kısaca, var olan hayatıma kendimi adapte edemiyorum...
Şimdiden bir sonraki tatilimin plan organizasyonunu yaptım bile :) Bu beni mutlu etmeye yetiyor..


Bugün kendimi mutlu etmek için geçen gün seçtiğim yolu tercih edeceğim... Sizinle tatilimin I. Bölümü olan Bodrum Fuga'nın bende iz bırakan noktalarını paylaşıyorum.


Otel herşey dahil sistemle çalışıyor.. Diğer herşey dahil otellerin aksine; yemekler, içecekler o kadar lezzetli ve kaliteli ki. Bu nedenle verdiğiniz paraya gerçekten değiyor. Akşam yemeklerinde Fuga Marin ya da Moğol restaurantta yemeklerinizi yiyebiliyorsunuz..


Çocukla gitmek için azıcık zor olabilecek bir otel. Çünkü; dağın yamacına yayılmış. Denizden odanıza çıkabilmek için panoramik asansör ya da shuttle kullanıyorsunuz. Shuttle için belirli saatler var ve otelin içinde duraklar var orda bekliyorsunuz:) Bence çok eğlenceli...



Bunun dışında tatil arkadaşlarımızla ortak düşüncemiz otel ne kadar kalabalık olursa olsun bu kalabalığı farketmiyorsunuz. Sahil de minderler,şezlonglar mevcut. Deniz çakıl taşlı, ama çok temiz gerçekten. Otelde 2 adet havuz var. Havuzların biri "relax" olarak geçiyor ve 12 yaşından büyükler girebiliyor. İnanın havuzda müthiş bir sessizlik hakim, dinlenmek kendinle başbaşa kalmak için birebir... Diğer havuza çoluk çocuk herkes girebiliyor.

Odaların dizaynı muhteşemdi.. Banyosuna hayran kaldım.. Çalışanlar çok müşteri yanlısı, yardımsever ve güleryüzlü..,

Gerçekten verdiğiniz paranın karşılığını almak istiyorsanız, burası tam yeri derim...


Birçoğunuz için önemli olduğunu düşündüğüm bir ayrıntı: Otelin yeri çok güzel. Gümbet'ten çok haz almayan biri olarak yine de hoşuma gitti çünkü otelin önünden çok kısa aralıklarla Bodrum için dolmuş geçiyordu. İlla ki arabayla gitmenize gerek yok...

Aklınızda olsun 1 Ağustos Cumartesi 09 günü Kenan Doğulu'nun konseri varmış...
P.S. Tatilimde geçirdiğim anlarım geldi aklıma ve içim bir huzur, mutluluk doldu.....


Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir