5 Temmuz 2009 Pazar

Trendsetter

Yaklaşık bir haftadan beri hiçbir entry yapmıyorum, yapamıyorum.. Hayat o kadar yoğun geçip gidiyor ki...

İnşallah bu cumartesi tüm bu yoğunluktan uzaklaşıp, bir güzel kafamı dinleyeceğim..

Hepinizin modaya deli gibi ilgisi olduğunu, dergiden, bloglardan, tvlerden modayı takip etmeye gayret ettiğinizi biliyorum ve görüyorum..

İşte size modayı yakından tanıtıcak ve takip etmenize yardımcı olacak bir tv programı...
Açık söylemek gerekirse bu programı merakla bekliyordum ama izlemeyi unuttum....

Feyziye Mektepleri Vakfı Işık Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi ( sevgili üniversitemm),akademiart.tv ve Sky Turk televizyon kanalı işbiriliği ile gerçekleştirilen ilk televizyon programı Trendsetter.. Pazar günleri 14.20 de Sky Turk'te yayında..
Bakalım bu pazar uygun olursam yüzmekten, güneşlenmekten fırsat bulursam izlemeyi planlıyorum:)

Hepinize iyi haftalar..

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir