6 Temmuz 2009 Pazartesi

Vazgeçemeyeceğim kombinasyon..


Cameron Diaz'a oldum olası hayran olmuşumdur.. Vamp sarışınlardan değil bebeksi sarışınlardandır o. Sanırım bu yüzden seviyorum:)
Ona hayranlığım yetmiyormuş gibi bir de benim asla vazgeçemeyeceğim bir kombinasyonla karşıma çıktı... Beyaz t-shirt altına yırtık pırtık blue jean altında da gladyatör sandaletler..

Eminim ki birçoğunuz bu tip kombinasyonlara hayransınız..

Giyecek hiçbirşey bulamadığımda mutlaka jean üstüne beyaz t-shirt altına da sandalet ya da terlik giyip kendimi dışarı atıyorum..

Buarada Cameron'ın jeaninindeki bir detaya dikkatinizi çekmek istiyorum. Jean yırtık pırtık ama teni gözükmüyor. İç taraftan renkli renkli kumaşlar görünüyor.

Hepimiz bunu yapabiliriz. Canım hemen eve gidip bir kotumu böyle yırtık pırtık yapıp sonra da içine rengarenk istediğim kumaşlardan dikmek istedi hem de çok:)

Oldum olası özgünlüğümü katabileceğim kıyafetleri oluşturmaya bayılıyorum. Bazı zamanlar bu yaratıcılık konusunda tıkanıp kalıyorum. Öyle durumlarda da kendime kızıyorum çok:)

Ama bu haftasonu yaratıcılık konusunda oldukça başarılıydım.
Yarın inşallah sizinle çok güzel bir entry paylaşacağım yaratıcılığımla ilgili...

Özetle; hem kombinasyona hem de Cameron'a hayran kaldım...

1 yorum:

Jojee dedi ki...

benimde vazgeçemeyeceğim kombinasyonlardan bir tanesi.beyaz tshirt tamamen kurtarıcı zaten:)

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir