10 Eylül 2009 Perşembe

Yeni bir adım atmaya 18 kala..

Uzunnn bir aradan sonra yine sizinleyim..
Sanırım Ramazan ve yaz ayının rehavetine çok kaptırdım kendimi :( Sizlerden özür diliyorum..
Bu uzun arada hiçbirşey yapmadım sanmayın sakın.. Yepyeni bir adım atmama tam 18 gün kaldı. Uzunca zamandan beri değiştirmek istediğim işimi sonunda değiştiriyorumm.
Umuyorum herşey daha güzel olur.

Bu geçen günlerde IFD'ye de gitme fırsatım oldu.. Onunla ilgili ufak bir entry m olucak zaten.
Ama bana azıcık daha zaman verin lütfen:)

Özlemiş olduğunuzu düşündüğüm kombinasyonlarımdan bir tanesi paylaşıyorum sizlerle...
Yine çekim yeri ofisimizdeki merdiven arası:)
Aslına bakarsanız kombinasyon oldukça sade. Renk uyumları benim çok hoşuma gitti..
Bu kolyemi çok uzun zamandan beri kullanmıyordum. Üstündeki mısır alfabesinden oluşan yazıların anlamlarını gerçekten çok merak ediyorum..



Elbise:Old Navy
Hırka: Zara

Ayakkabı: Zara (artık ezberlediniz:)))



Bu kombinasyonumla çok rahat ettim..

Elbisenin boyu çok uygun. Ne kısa ne de uzun..Bol olması daha da bir rahatlık katıyor..

Hırka deseniz tam bu havalara uygun kalınlıkta. Koton ve ipek karışımı. Ne üşütüyor ne de terletiyor.. Rengi zaten ilk çarpıldığım özelliği olmuştu..

Kolye deseniz benim fikrime göre çok özgün..

Ayakkabıları zaten biliyorsunuz. Bu yaz şirket içinde kullandığım en favori ayakkabılarımdı:)

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir