2 Ocak 2010 Cumartesi

2010'a keyifli bir giriş..

Uzun uzun bir aradan sonra tekrar bloguma geri dönüyorum..
Yeni işe alışmaktı, hayatı sürdürmekti derken blogumdan kopuverdim... Ama bu demek değil ki alışverişten, modadan, trendlerden koptum.. Eskiye oranla daha da feci bir biçimde alışverişe, modaya, trendlere kapılmış vaziyetteyim :) Tabi bunda yeni ofis arkadaşlarımın çoğunun bayan olmasının çok büyük etkisi var...

2010 yılının hepiniz için çok ama çok güzel şeyler getirmesini diliyorum ve güzel bir kombinasyon ile sizlere yeniden merhaba diyorum...

Bu kombinasyonumu gerçekten çok beğeniyorum ve giymekten en çok keyif aldığım kombinasyonum..

Toprak rengi ile grinin hatta ve hatta parliament mavisi ve pembe karışımında oluşan bir eşarbın da kombinasyona dahil olabilmesi ne kadar ilginç değil mi.. Üstünkörü düşünsek çok fazla aklımıza gelmez bu renkleri birarada kullanabilmek. Ama işte gördüğünüz üzere ortaya çıkan renk harmonisi hiç te fena değil :)






Elbise:Mango
Çizme:Zara
Leopar desenli çorap:Stradivarius
Eşarp:Mango Outlet
Taç: Nişantaşı'nda Roman'ın önünde takı satan bir abla:)

Piyasada bulunan birçok diz üstü çizme oldukça kaba görünümlü.. Ancak, zarada buldugum bu gri süet çizmeler hem kibar hem rahat tam istediğim gibi..Hepinize şiddetle tavsiye ediyorum...

Mango'dan aldığım bu toprak renkli elbiseyi beline kemer takarak da kullanabiliyorum. O zaman da havası bambaşka oluyor.






Mavi eşarp ise bu sıralar en favori aksesuarım. Rengine ve desenine vurulmuştum zaten..Eşarbımla uyum sağlaması adına son zamanlarda favori rujlarımdan biri olan MAC Saint Germain'i kullandım.. Böylelikle ortaya daha soft bir görünüm çıktığına inanıyorum.. Yalnız bu ruju kullanırken çok dikkat etmek gerekiyor, çok yoğun sürülürse ortaya oldukça avam bir görünüm çıkabiliyor. Ben üstüne hafif bir parlatıcı uyguluyorum o zaman daha da hoş oluyor hem dudaklarınız çatlamış ise belli olmuyor..





Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir