4 Nisan 2010 Pazar

Jimmy Chooo

Artık kendimden utanıyorum.. Blogumu nasıl bu kadar ihmal ettim:(
Bu hafta kendimi affettireceğim....

Yine bir ayın son günüydü. Yine kelebek indirimi vardı... Ve Pretty Pinky Fashion dayanamayıp yine B.S.S.D. de bulmuştu kendini. Ama sonuç bir harika:)

Ünlü markalara ait inanılmaz ve dayanılmaz güzellikte ayakkabılar vardı.

Uzun bir zamandan beri aklımda olan Jimmy Choo'ların fiyatı inmişti ve bu fırsatı kaçırmamaya karar verip hemen kaptım onları:)) Taby keşke sadece bunları kapmış olsaydım:) Birer de kıpkırmızı miu miu kaptımm diğer alışverikolik kankim sayesideeee:)!!! Onları ilk kullandığım kombinasyonumla birlikte hemen blogumda yayınlayacağım..

Jimmy Choolar beni o kadar etkilemiş ki, aldığım günün gecesinde rüyalarıma girdi:)

Haftasonu hemen giydim cicilerimi, platformsuz ve yüksek topuklu olmalarına karşın hayatımda bu kadar rahat başka bir ayakkabı daha giymemiştim. Dün gece ayakkabılarımın hakkını vermiş bulundum..İlk önce Asmalımescit sonrasında Maçka Frame..
Asmalımescit her zaman olduğu gibi iğne atsan yere düşmeyecek kalabalıklıktaydı.. Maçka Frame de farksız sayılmazdı.. O mekana çok kanım ısınmamıştı uzun zamandır.. Ama evimin hemen dibinde olması oraya gitmemi kaçınılmaz kılıyor:)

Buyrun bakalım bir cumartesi gecesi kombinasyonuma..



Tunik: DENIM CO. Bu sezon hepinizin bildiği üzere pastel tonlarla süslü.. Özellikle de pudra rengi almış başını gidiyor.. Tuniğimin üstündeki desenler ise ayrı bir hava katıyor.

Hırka:Zara taby ki:) Her daim herşeyle kombilerim.

Kot: Zara. Zayıflamamla birlikte dolabımda bedenime cuk diye oturan tek kotum!O'nu seviyorum!

Kolye:TopShop. Geçen hafta depresif ruh halimle Taxim TopShop'tan aldığım takı.. İyi ki de almışım herşeyle kullanılabiliyor..

Ayakkabı: Jimmy Choo:) BSSD yi seviyorum!!!!


Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir