19 Mayıs 2010 Çarşamba

Narciso Rodriguez Çılgınlığım



Son birkaç aydır parfümde tercih ettiğim marka Narciso Rodriguez olmaya başladı....
Şubat ayı'nda bir yurtdışı dönüşümde duty free'de yaptığım engin araştırmalar sonunda Narciso Rodriguez "for her" ü keşfetmiştim...Gerçekten oldukça özel bir koku ve çok fazla kişide rastlayamıyorsunuz.Size burada boşu boşuna notalarını yazmayacağım, çünkü ben parfümleri koklamadan sırf notalarını okuyarak birşey anlayamıyorum. Sadece şunu söyleyebilirim ki hafif baharatlı bir koku gibi ama aynı zamanda da baharı müjdeleyen birşey.. Tıpkı TALYA(baharın müjdecisi demektir ve benim yeni doğan fındık kurdum yeğenimin adı) gibi:)




Gelelim diğer Narciso çılgınlığıma.. Başka bir seyahatten dönerken yine duty free de araştırma esnasında Narciso Rodriguez Essence ile buluştummm. Tam tanımı: BEBEK KOKUSU ... Yaz ve bahar aylarında bebek gibi kokmak isteyenler için ideal bir parfüm ve şiddetle tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir