19 Mayıs 2010 Çarşamba

Aklınızda olsun...

Şu Mudo'nun son günlerdeki 7 gün indirim konseptini pek beğenir oldum..

15 Mayısta da yenisi başlamış.23 Mayısta son bulucak, yaz indirimi gelene kadar değerlendirilebilecek bir fırsat.

Birkaç sezondur oldukça güzel şeyler buluyorum Mudo'da.. Bu sezon da yine buldum...

Hatta hemen sizinle paylaşıyorum ve sonrada en kısa zamanda gidip mağazadan alıyorum:)

Son 1 haftadır Mudo'daki favori ürünüm JELLY BABETLER.. Hem de 59,95 tl gibi bir fiyatları var.

Nişantaşı mağazasında gördüğüm kadarıyla 2 model mevcut. Bir modelin üstünde fiyonk var.Bunun siyah ve kırmızı rengi var.Ancak iki renginde de üstündeki kurdele ne yazık ki siyah..Bence kırmızınınki kesinlikle lacivert olmalıydııııı!!!!!!Malum bu sezon denizci konseptimiz revaçta ya:)
Hımm hatta bu modelin bir de ön kısmı minicik açık tıpkı Vivienne Westwood Melissa babetlerdeki gibi...

İkinci model ise üstü taşlı olan model. Bunun açık grisi var ki ben bunu almayı planlıyorum. Birçok renkle kullanırım gibi geliyor. Bir de bir de siyahı var onun da taşları siyah.

Ah keşke size fotoğraflarını bulabilseydim ama yok :( Kusuruma bakmayın. Bu hafta alabilirsem hemen fotoğraflarımı da paylaşırım...

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir