6 Haziran 2010 Pazar

NARScholiccccc




Uzun bir aradan beri hiç bu kadar kendime ait bir haftasonu geçirmemiştimm.. Cep telefonlarıma bile bakmadım:) Şuan kendimi gerçekten iyi hissediyorum hava böyle kış gibi olsa bile......!!!:)
İstediğim insanlarla istediğim yerlerde zamanımı geçirdim bu haftasonu. Zorundalıklar yoktu, sahte gülücükler yapmak, sabırlı olmak, anlayışlı olmak zorunda değildimmm..Ne kadar güzeş bir duyguymuş rahat olmak pek bi özlemişim. Düşünsenize alarm çalmadan kendi kendime uyumayı özlemişim:) Askerlik gibi dimi:))

Böyle bir haftasonundan sonra da yarının pazartesi olması hiç beni rahatsız etmiyor artık...


Yazımın başlığından anlayacağınız gibi ben de bir NARScholic oldum.

Nasıl oldun derseniz?

NARS Orgasm Allık sayesinde.. Ne pembe ne şeftali tam istenilen, arzu edilen, beğenilen kıvamda!! Şiddetle denemenizi tavsiye ederimm.Gerçi herkes bu allığı çok iyi biliyor da heryerde out of stock olması hepimizi üzüyor değil mi???


Geçen haftalarda şanslı günlerimden birinde ; hatta o gün aynen şunu söylemiştim bir nars orgasm allığım ve chanel no:505 particuliere ojem olmadan gidersem gözüm açık giderim demiştim ki:) hemen
www.cosme-de.com a girip nars allık stokta var mı diye kontrol ediyim derken bir de ne göriyimmmmmm in stockkk:))) Hemen kaptım taby..

Size bir başka güzel haberim özellikle Nişantaşı halkına sesleniyorummm. Duyduk duymadık demeyinn Nişantaşı City's in içinneee NARS açılıyorrr!!
Ne zaman diye sormayınız inanın ki onu sorucak kimseyi bulamadım:)

Şimdiden iyi haftalar hepinizee!!!

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir