29 Haziran 2010 Salı

Question Markssss


Yine ihmal ettim yine :(


Yoğun iş temposundan dolayı kendi varlığımı unutur bir hale geldim... Hak verirsiniz ki blogumun varlığını unutmuş olmam ne kadar doğal.


Bu aralar hayata pek bir sorgular şekilde bakıyorum yine.. Yaptığım herşeyi sorguluyorum. İşim yoğun, hatta kimi zaman yeter artık gitmek istiyorum buralardan diyorum. Sonra birşey oluveriyor gerçek hayatla yüz yüze geliyorum ve o andan sonra olsun yine de keyifli ve sevdiğin bir işi yapıyorsun diyorumm ve sil baştann başlıyorum :)))


Şimdilerde tatil planları başlıyor..Herkes nedense bu yaz çok plansız. Nereye kimle gitsek? Hangi otelde kalsak? Arabayla mı yoksa uçakla mı gitsek... Ben de işte bu kişiler arasındayım:) Yapmak istediğim o kadar çok şey var ki. Biran önce İspanya'ya gitmek istiyorum.. Muhtemelen o Eylül gibi olucak. Hem Eylül'de iş için de olsa Venedik seyahatim görünüyor.. İş seyahati olsun olmasın çok keyifli olacağından eminimm:)


Tüm bu planlar aklımda dolanırken ... Bu sabah içime bir his düşüverdi.. Eski günlerde ailecek yaptığımız tatiller geldi bir anda aklıma. Sabah 07.00 ist-bandırma seferi için erkenden kalkılırdı, istanbul'u terkederken yaşadığım duygular bir anda içimde belirdi ve canım bu sabah ailemle birlikte tatile gitmek istedi.. Belli bir yaştan sonra insan ailesiyle olan tatilleri özlermiş.Gerçekten öyle onun keyfi bir başka oluyor. Tabi 1 haftayı geçince işler zolaşıyor:)


Umuyorum hepinizin güzel planları, hayalleri vardır bu yaz için ve hepsini gerçekleştirirsiniz...


Tatil planları bir yana, bu aralar aklıma düşen bir başka konu da kişisel gelişimimle ilgili....

Ne yazık ve ne yazık ki İMA Stil Danışmalığı work shopunu haftaiçi 18.30 a aldığı için ona da katılamadım:( Kahroluyorum bu duruma artık.... Aslında belli kişisel gelişimimi hangi yönde geliştirmek istediğim ama bir türlü denk gelmiyor ne kadar acıı!!

Bunun dışında aklımda olan diğer şey yeni bir dil ya da yemek kursuna gitmek:)

Keşke zaman kısıtımız olmasa da istediğimiz her kursa gitsek ama tabi yine çalışıp para kazanarak:):)

Ne kadar çok şey istiyorum ve ne kadar çok soru işaretimm var değil mi:):)

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir