5 Temmuz 2010 Pazartesi

Kot Gömlek Hastalığımm



Havalar süper gidiyor en azından İstanbul için:) Çok aşırı bir sıcak yok. Tüm kıyafetleri tadında giyebilme imkanı sunuyor bu sene İstanbul'un havası bizlere...

Bu yazımı how insensitive i dinleyerek yazıyorum..Nasıl keyif verici bir müziktir....

Gelelim gelelim biraz da moda konularına, bugünlerde kot gömleğime karşı addict durumum mevcut:) Kendisinden ne yazık ki ayrılamıyorum bir türlü.

İnanır mısınız haftasonu hep üstümdeydi.. Lütfennn ben pasaklı bir insan değilim:) hakkımda nolur kötü düşünmeyin.

Gömleğimi genelde şortların üstüne giymeyi tercih ediyorum, son derece rahat oluyor.Mesela cumartesi günü, beyaz bir şortun üstüne giyip, çok salaş olmadan tam bir haftasonu şıklığı yakaladım..
Pazar günü ise, gri penye bir şortun üstüne giyerek tam salaş moda büründüm:) Bayılıyorumm pazar günleri salaş salaş dolaşmaya.....

Bugün de anlayacağınız üzere pazar gününden kalma salaşlığımdan çıkamadım ve yeni bir haftaya hafiften salaş bir modda başladım:) Bu işimin en sevdiğim yanı, rahat kıyafetler giyebilmek.. Toplantım yok ise hiç problem yok dilediğimi giyebiliyorummm..!!

İşte karşınızda yine kot gömleğim:) Bu kot gömleğin hikayesi oldukça ilginç. Hemen anlatıyım size.BEN10 Kostüm karakter aktivitem esnasında kahvemi yudumlarken bir anda yorgunluk alameti olarak kahve elimden dökülür... Tüm günü kahve lekeli t-shirt ümle geçiririm. Düşününn benim gibi insan nasıl geçirir, ama bu ile birlikte ben de törpülendim arkadaşlar biraz biraz:):)

Gün sonunda değerlim yanıma gelir, Kanyon'da yemege gitmeye karar veririz ama ben o kadar berdus bir haldeyim ki.. Twist'e gireriz..Ben ortalığı kolaçan ederim. Bu kot gömleğe gözüm takılır. Uzun zamandır da kot gömlek arzum vardır. Üstüme gömleği denerim hımmm pek bir güzel olur.Hemen değerlim bir jest yapar ve hediyemii alır:)
Tabi canım benim o gün sadece kot gömlek almakla kalmadı da neyse... :)

İşte bu ilginç hikayeli kot gömleğimi penye elbisem ile kombinledim bugün. Bakalım bakalım nasıl bulucaksınız kombinasyonumu??

P.S. Çekim ortamım çok feci biliyorum:) Lütfen ama lütfen affedinn beni..




Kot Gömlek: TWIST
Elbise: H&M
Ayakkabı: Jimmy Choo


Aksesuarlar




Kolye:Topshop
Tac: Adana'da bir bijuteri:)
En kıymetli aksesuarlarımdandır. Gözüm gibi bakıyorumm:)

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir