6 Temmuz 2010 Salı

Marine Konsept






T-shirt:Mango
Kot Şort: Zara
Ayakkabı: Charles&Keith


Sanki haftanın sonuna çoktan gelmişiz gibi hissediyorum ama ne yazık ki yarın daha Çarşambaaa!!!
Ve yarın benim minnoş yeğenim ameliyat oluyor. Daha 5,5 yaşında :( Onun vermiş olduğu sıkıntı var içimde büyük ihtimalle..

Kafamı dağıtmak için de yazasım geldi.. Bugünkü kombinasyonum marine konseptli. Buaralar havalar yolunda ya beyaz şortlarıma kotlarıma eteklerime sardım iyice...

Buyrun size Marine Konsepti.. Lacivert beyaz hımmm bayılırım bu ikiliye..

Buarada yanı başımda Lego'dan Ferrari:) :)





Bu küpelerimi çok seviyorumm Mango'dan almıştım..İyi ki almışım

2 yorum:

Nasilgiysem dedi ki...

yeğenine acil şifalar dilerim.

çok tatlı olmuş kıyafetin, küpeleri ben de beğendim :)

PrettyPinky dedi ki...

Lydia cOk teşekkürler yeğenim iyi..narkoz etkisini yitirmeye başlamış.

Çok seviyorum lacivert beyazı:) bu küpelerin bur de nar çiçeği rengi vardı onlarda çok güzel belki bulabilirsin mango. Outletlerde

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir