4 Nisan 2010 Pazar

Gri Elbise Ne Hale Geldi??


Elbisenin ilk hali..

Son dönemlerde herkeste aynı modelleri görmekten o kadar sıkıldım ki...
Ne yana baksam giysi dolabımdan bir parçayı başkasının üzerinde görüyorum.Gerçi bu kaçınılmaz bir durum bunu kabul ediyorum ve ben yine aynı mağazalardan alışveriş yapmaya devam ediyorum hatta çoğu zaman bir arkadaşım da beğendiğim kıyafeti bile alıyorum.Ancakkkkkk!!! Burada önemli birşey devreye giriyor.. Eğer kıyafet üstüne eklemeler yapmaya müsait ise mutlaka ama mutlaka sevgili anneciğimin de yardımı ile kıyafeti bambaşka bir hale getiriyoruz..

Bu sene dantel detaylarının pek bir revaçta olmasını fırsat bilip, annemle aklımıza gelen birçok şeye dantel eklemesi yapıyoruz...

Kış indiriminde Zara'dan aldığım gri bir elbise vardı. Elbisenin small bedenini aldım, ona rağmen elbise oldukça kısa oldu. 100 denye çorabın bile kurtaramayacağı kısalıktaydı anlayın yani..Elbise bir kenarda öylece bekliyordu.Ve ben onu biran önce giymek istiyordum.

Birgün biranda aklıma geliverdi, elbisenin etek kısmına siyah dantel ekleyebiliriz dedim.(Her aklıma gelen fikri ne yazık ki uygulayamıyoruz, çünkü pratikte mümkün olmuyo olabiliyo:)) Fikrimi hemen annemle paylaştım,sağ olsun ertesi gün hemen siyah dantel ile karşımdaydı:)

Annecim danteli dikti, bir de sol omuz kısmına dantelden yapılmış güzel bir gül kondurmuş, elbisenin havası biranda değişivermişti..

İşte elbisenin öncesi ve sonrası.....
Bakalım beğenicek misiniz???



Etek ucu detayı


Koldaki gül detayı

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir