8 Nisan 2010 Perşembe

Keçi sütüyle temizlenin kızlarr


Alien, Nes' secret aracılığıyla bana Keçi Sütü sabununu önerdi...

Durur muyuz hemen Arifoğlu'a gidip aldık, sadece 5 tl.

Ne işe mi yarıyor derseniz, yüz ve boyun temizliği için çok güzel bir ürünmüş. Ben kullanmaya başlayalı henüz 2 gün oldu şimdilik memnunum. Daha önce clinique in sabunlarını kullanırdım.Ama böyle cildim temizlenmezmiş gibi gelirdi ki zaten tonikle cildimi sildiğim zaman pamukta birsürü kalıntı olurdu.

Bu sabun ise gerçekten tertemiz yapıyor, bir de nemlendiriyor.. Diğer sabunların yaptığı gibi ciltte bir kuruma söz konusu asla değil. Zaman içerisinde kullandıkça siyah noktaları da azaltmaya başladığını duydum.Biraz zaman geçsin sizlerle paylaşırım sonuçları.Kokusuda bana arko kremin o çok basic bir kokusu vardı onu hatırlattı.. Çok süper bir koku değil ama napalım artık katlanıcaz kızlarrr:)

2 yorum:

Nesly dedi ki...

güle güle kullan ,tertemiz bir his veriyor bu sabun bana :)

PrettyPinky dedi ki...

Kesinlikle tam temizlik hissi veriyor hem de..

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir