14 Mayıs 2010 Cuma


Herkese merhaba

Yine ortalardan kayboldum... Ama bu sefer mazeretim çok ciddi. Ablamı doğum için SAĞLIKLI bir şekilde Amerikan Hastanesi'ne yatırmıştık ama ne yazık ki SAĞLIĞINDAN OLMUŞ bir biçimde hastaneden çıkarmak zorunda kaldık. Şükür ki hayatta.. Bu konunun detaylarını size başka bir entrymde vereceğim ki hepinizin kulağına küpe olması gereken noktalar var...


Bahar geldi, etraf cıvılll cıvılll... Herkes pek bir şık, pek bir renkli renkli giyinmeye başladı.. Buna ben de dahilim hi hi:)) Eee böyle şık giyinmek söz konusu olunca yine benim moda tutkum son raddesine gelmeye başladı ve geçen yıl İstanbul Moda Akademisi'nde gitmeye karar verip sonra iş değişikliğim nedeniyle gidemediğim kursları araştırmaya başladım...


Bir baktım kii tam da benim gibisine göre bir work"SHOP" var !!!! Tülin Kermen ile Stil Danışmanlığı!! programın içeriğine bir göz attım harika konular var...



  • Stil neden gereklidir?

  • Vücut yapısına uygun giyim teknikleri

  • Renklerin hissettirdikleri ve daha neler neler...


Ama ne yazık ki bizim şu meşhur LEGO Türkiye Şampiyonalarımız'ın elemeleri haftasonu olduğundan ötürü, YİNE YİNE GİDEMİYORUMMM..

Bu sefer çok kararlıydım bu işin peşini bırakmamaya ve hemen Tülin Kermen'in web sayfasına girip kendisine bu work"shop"un tekrarlanıp tekrarlanmayacağına dair email gönderdim. Aradan maksimum iki saat geçti hemen yanıt geldi.. Haziran dönemi de olucakmışşş oleyyyyyyy:) Bu beni nasıl mutlu etti anlatamam size...

Henüz tarihler belli değil. İşin peşindeyim merak etmeyin! Bilgi aldığım anda sizlerle burada paylaşacağım...


Sabırsızlıkla Haziran'ın gelmesini bekliyorum....


Hepinize şimdiden güzel haftasonlarıııı!!!!

Hiç yorum yok:

 
Bu blogtaki yazıların bazı hakları saklıdır ve yazara aittir